Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@11:13:14 GMT

پخت ۶۰۰۰ پرس غذا در روز برای سیل‌زدگان آق قلا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۳۰۴

پخت ۶۰۰۰ پرس غذا در روز برای سیل‌زدگان آق قلا

همزمان با سراسر کشور و با بسیج موکب‌های اربعین، موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان مه ولات برای حضور در مناطق سیل‌زده و کمک به هموطنان آسیب دیده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام آمادگی نمود. در همین راستا این موکب از ابتدای هفته جاری با حضور در شهرستان آق‌قلا به یاری هم‌میهنان خسارت دیده از سیل اخیر در این شهرستان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا فیض مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان مه‌ولات در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از چهار سال قبل که بحث برپایی موکب‌های اربعین در کشور عراق شکل گرفت همواره با همراهی مردم خیرشهرستان مه ولات زمینه حضور موکب حضرت ابوالفضل العباس(س) در کربلای معلی فراهم شد تا در ایام اربعین به زائران اباعبدالله الحسین خدمات رسانی کنیم که این حضور به لطف خداوند متعال و کمک‌های بی‌دریغی که همشهریان عزیز داشتند هر سال پرشورتر از سال بوده است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه بحث حضور موکب‌های اربعین در مناطق سیل‌زده کشور و یاری رساندن به هموطنان از این طریق مطرح شد شهرستان مه‌ولات از جمله نخستین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بود که موضوع ساماندهی موکب و دریافت کمک‌های مردمی را در دستور کار خودش قرار داد که با همراهی و مساعدت خوبی که مردم نوع دوست شهرستان مه‌ولات داشتند کمک‌های قابل توجهی جمع‌آوری شد.

مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان مه ولات در خصوص میزان مشارکت مردم برای کمک به سیل زدگان اظهار داشت: کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیرنقدی بوده که مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و بیش از ۱۵۰ میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی توسط مردم خیر شهرستان اهدا شده که این کمک‌ها با برپایی موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) در شهر آق‌قلا از ابتدای هفته جاری به تدریج به دست مردم سیل زده این منطقه خواهد رسید.

فیض همچنین از حضور ۳۰ نفر از افراد دست اندرکار موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان مه ولات در شهر آق قلا برای کمک‌رسانی به مردم این منطقه و پخت روزانه ۶۰۰۰ پرس غذای گرم برای هموطنان سیل‌زده در مدت برپایی این موکب خبر داد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پخت غذا شهرستان مه ولات کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام

«ایلان ماسک»، مالک اسپیس‌ایکس، اخیراً درباره موجودات فضایی نیز اظهارنظر کرده است. او می‌گوید باتوجه به اینکه اسپیس‌ایکس حدوداً ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین دارد، اگر مدرکی دال بر وجود بیگانگان در زمین بوده باشد، او خبردار می‌شد.

ایلان ماسک در پست جدیدی در ایکس گفته است: «من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با حدود ۶۰۰۰ ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم [اگر بیگانگان در زمین وجود داشتند]مطلع می‌شدم.»

این اولین‌باری نیست که ماسک به‌طور علنی به فرازمینی‌ها اشاره می‌کند. در سال ۲۰۱۸ نیز ماسک در توییتی گفت: «درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا ما تنها تمدنی هستیم که در جهانِ قابل‌رؤیت وجود دارد.»

نظرات ایلان ماسک درباره موجودات فضایی

ایلان ماسک در سال گذشته میلادی، با اشاره به نظریه فیزیکدان مشهور «انریکو فرمی» (Enrico Fermi) درباره اینکه چرا انسان‌ها هنوز موجودات فضایی را کشف نکرده‌اند، نوشت: «ترسناک‌ترین پاسخ به پارادوکس فرمی این است که اصلاً بیگانه‌ای وجود ندارد.»

نظریه‌ای دیگری درباره موجوات فضایی وجود دارد مبنی بر اینکه این موجودات برای مدت زیادی در کره زمین بوده‌اند و شواهد وجود آنها در زیر اقیانوس و زیر زمین وجود دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که ماسک با این نظریه مخالف است، و پست او هم در پاسخ به صحبت درباره همین نظریه‌هاست.

بااین‌حال، ظاهراً ایلان ماسک علاقه خاصی به اکتشافات فرازمینی دارد و این علاقه صرفاً شخصی نیست و ظاهراً با اهداف اسپیس‌ایکس نیز هم‌راستا است. ماسک امیدوار است تا در نهایت ۴۲ هزار ماهواره استارلینک را به فضا بفرستد و همچنین اهداف مشخصی برای سفر و اسکان افراد در مریخ دارد.

ماسک معتقد است که اکثر افرادی که برای سفر به مریخ ثبت‌نام می‌کنند به زمین باز نخواهند گشت؛ بااین‌حال، هدف بلندمدت فضاپیمای استارشیپ این است که بازگشت به زمین را برای این افراد ممکن کند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • زباله‌سوز ۶۰۰۰ تنی به تهران می‌آید
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان