Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، ولادومیر زلانسکی، کمدین اوکراینی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

خبرنگار این شبکه از کی‌یف اعلام کرد بسیاری از مردم اوکراین انتخاب زلانسکی را به عنوان رئیس جمهور این کشور یک ماجراجویی پر خطر می‌دانند. در حالی که اوکراین درگیر جنگ است زلانسکی هیچ تجربه سیاسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌خواهند بدانند نخستین گام زلانسکی چه خواهد بود و آیا وی واقعا رویکرد مناسبی خواهد داشت؟

بسیاری معتقدند زلانسکی به دلیل نارضایتی مردم از پترو پروشنکو، رئیس جمهور فعلی اوکراین در این انتخابات پیروز شده است. در واقع مردم میان بد و بدتر زلانسکی را انتخاب کرده‌اند.

در میان حامیان وفادار زلانسکی، بسیاری معتقدند اوکراین در نهایت رئیس جمهوری را انتخاب کرد که می‌تواند این کشور را از دست فاسدانی که بیست و پنج سال بر کشور حکومت می‌کردند، نجات دهد.

خبرنگار این شبکه در پایان گفت، اما طبقه متوسط اوکراین ناامیدانه به پوروشنکو رای دادند زیرا معتقدند به قدرت رسیدن زلانسکی فاجعه است. از دیدگاه این عده زلانسکی فردی که ادعا می‌کند، نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!

رئیس‌جمهور اوکراین برای دومین بار در یک ماه گذشته به مسئله مذاکره با روسیه پرداخت و آن را ممکن دانست.

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر آغاز مذاکرات صلح روسیه و اوکراین برای پایان جنگ را ممکن دانست.

زلنسکی در گفتگو با یک روزنامه‌نگار فرانسوی با اشاره به نشست صلح اوکراین که قرار است در ماه ژوئن به میزبانی سوییس برگزار شود، گفت: «فکر می‌کنم اگر همه ما (در نشست سوییس) اتفاق‌نظر داشته باشیم، سندی را با دست‌کم سه ماده آماده می‌کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد. اگر تمام دنیا متقاعد شود که این مفاد عادلانه هستند، راهی پیدا می‌کنیم تا روسیه آن را بپذیرد.»

رئیس‌جمهور اوکراین در اواخر ماه میلادی گذشته هم در گفت‌وگویی از خواسته پیشین خود برای بازگشتن مرز‌های دو کشور به وضعیت ۱۹۹۱ (پس از فروپاشی شوروی) عقب‌نشینی کرده و گفته بود مذاکرات می‌تواند بدون تحقق این شرط هم برگزار شود. او در آن زمان گفت اگر اوکراین بتواند وضعیت مرز‌های ۲۰۲۲ (پیش از آغاز جنگ) را احیا کند، روسیه حاضر به مذاکره خواهد شد.

زلنسکی در گفت‌وگوی امروز خود با بیان اینکه نمی‌خواهد روسیه «تن‌ها طرح دیپلماتیک کارآمد و توانای موجود برای پایان جنگ را نابود کند» گفت از کشور‌های شرکت‌کننده در نشست صلح سوییس درخواست خواهد کرد تا مسکو را به پذیرش شروط کی‌یف وادار کنند.

در ۱۵ و ۱۶ ژوئن (۲۶ و ۲۷ خرداد) حدود ۱۲۰ نفر از سران کشور‌های جهان در سوییس گرد هم می‌آیند تا درباره صلح اوکراین گفتگو کنند؛ اما وزیر خارجه سوییس اعلام کرده است که نمایندگان روسیه به این کنفرانس دعوت نخواهند شد.

دیگر خبرها

  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد