Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین سالگرد درگذشت «صادق آئینه‌وند»، چهره ماندگار تاریخ اسلام با حضور شخصیت هایی همچون «محمد سروش محلاتی» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت «صادق آئینه‌وند»، چهره ماندگار تاریخ اسلام و رییس فقید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم از سوی بنیاد آئینه‌وند و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روز پنجشنبه، ۵ اردیبهشت ساعت ۳ بعدازظهر با سخنرانی «محمد سروش محلاتی» با موضوع «آئینه‌وند و دغدغه اتصال به ریشه و انطباق با نیاز» و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ، در مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.


صادق آئینه‌وند دانش‌آموخته دکترای تاریخ اسلام از دانشگاه القدیس یوسف لبنان، استاد دانشگاه تربیت مدرس و رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بود. از او در حدود ۱۰۰ مقاله و ۳۳ ترجمه و تألیف به یادگار مانده است.آئینه‌وند در ۱۶ دی ۱۳۹۲، چند ماه پس از آغاز کار دولت حسن روحانی، طی حکمی به عنوان رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شده بود.


او همچنین به‌عنوان عضو هیئت علمی نمونه کشوری، چهره فرهیخته استان همدان و چهره ماندگار در سال ۱۳۸۵ انتخاب شده بود.

 

صادق آئینه‌وند، چهره ماندگار تاریخ و استاد دانشگاه در رشته تاریخ اسلام که ریاست پژوهشگاه علوم انسانی را به‌عهده داشت، در اردیبهشت ۹۴ پس از یک دوره کوتاه بیماری، درگذشت.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران خبرگزاری شبستان امام زمان عج خبرگزاری سپاه پاسداران سیل خوزستان شبستان رژه روز ارتش چهره ماندگار پژوهشگاه علوم انسانی تاریخ اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانش‌آموختگان هنر در مراکز رشد/ علوم‌انسانی‌ها بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند

فخری سادات حسینی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اشتغال دانش‌آموختگان در صنعت اظهار کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته در بخش رصد دانش‌آموختگان شاهد افزایش آمار اشتغال آنان در رشته‌های علوم انسانی مانند حسابداری، مدیریت و ... بودیم. 

وی افزود: تعامل دوسویه صنعت با دانشگاه الزهرا بسیار قوی است و دانش آموختگان در حوزه کسب و کار به متقاضیان صنعت معرفی می‌شوند و روند جذب بستگی به صنایع دارد. 

حسینی تصریح کرد: دانش آموختگان رشته‌های علوم کاربردی مانند علوم پایه، رشته‌های فنی، هنر و ... به خوبی جذب بازار کار می‌شوند، البته دانش‌آموختگان رشته‌های هنر در مشاغلی که خودشان ایجاد می‌کنند، جذب می‌شوند. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا ادامه داد: دانش‌آموختگان رشته‌های هنر در مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه الزهرا مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • فرانک پرتو آذر و تاریخ سازی در هانگژو؛ برنزی ماندگار! | برگزیده های سال
  • چهره های فقید دنیای ورزش در سال ۱۴۰۲
  • چهره‌های فقید دنیای ورزش در سال ۱۴۰۲؛ از بکن‌باوئر تا زاگالو و کارباخال
  • برترین ستاره های تاریخ بارسلونا؛ منتخبی از 10 استعداد و نابغه | تاپ 10
  • هادی چوپان را دریابید؛ افتخاراتی که در تاریخ ایران ماندگار می شوند!
  • جذب دانش‌آموختگان هنر در مراکز رشد/ علوم‌انسانی‌ها بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند
  • تن‌هاخ: امشب در تاریخ یونایتد ماندگار می‌شود
  • درگذشتگان سیما در سال۱۴۰۲
  • وضعیت غزه فاجعه‌بار و از محدوده بحران انسانی فراتر رفته است
  • شنیدن یک صدای روح نواز در «نجوای جان»/این نام در تاریخ ماندگار شد