Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:54:01 GMT

مردم استان مرکزی 34 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۴۸۵

مردم استان مرکزی 34 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم این استان تا کنون بیش از 34 میلیارد ریال به سیل زدگان استان خوزستان کمک کردند.

سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کمک های مردمی استان مرکزی شامل برنج، حبوبات، روغن نباتی، انواع کنسرو، پتو، چادر و پول نقد است که از طریق پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و پس از انتقال به سپاه روح الله بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امداد رسانی به مردم شهرستان شوش و منطقه الهایی شهرستان اهواز به سپاه روح الله استان مرکزی واگذار شده که 300 نیروی جهادگر به مناطق اعزام و در حال امدادرسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: 70 دستگاه ماشین آلات مهندسی و راهسازی این نهاد انقلابی در منطقه الهایی و شهرستان شوش مستقر شده و تا کنون بیش از 30 سیل بند، پل و جاده دسترسی از سوی جهادگران سپاه روح الله در این مناطق ایجاد شده است.
سردار کریمی بیان کرد: پنج تیم پزشکی متشکل از سه پزشک، یک دستگاه آمبولانس و دارو نیز در منطقه گشت زنی می کنند و به صورت رایگان به هموطنان سیل زده خدمات رسانی می کنند.
وی در خصوص خدمات سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان پلدختر استان لرستان نیز گفت: بیش از 850 نیروی جهادگر این استان شهرستان پلدختر اعزام شدند و تا کنون 280 منزل مسکونی توسط این جهادگران از گل و لای تخلیه شده و 25 معبر شهری نیز بازگشایی شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خدمات تخلیه منازل از گل ولای رو به پایان است و جهادگران این استان در امور تخصصی از قبیل تعمیرات لوازم خانگی و قالیشویی در شهرستان پلدختر فعالیت می کنند.
سردار کریمی اظهار داشت: کمک های مردمی استان مرکزی نیز که در پایگاه های بسیج مردمی جمع آوری و به پلدختر ارسال شده، بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد می شود.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مشاركت مردمي سيل 98 استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اقدامات این نیرو در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس در گزارشی از اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال 6 تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد، 2‌0 رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی 1000 بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • حمایت مردم شهرستان نور از عملیات سپاه و فراجا
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند