Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان در گروه مردان و در بخش کیوروگی برای حضور در سی امین دوره بازی های یونیورسیاد در 6 وزن 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- کیلوگرم روز پنجشنبه - 5 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

نفرات زیر جواز حضور در این رقابت ها را دارند:

نریمان مریدانی - آرش تبریزی - ابوالفضل قشقایی - امیرحسین جلالوند - امیرحسین پروینی - مهدی کاووسی - رسول کسرایی - مهدی عابدینی - علیرضا علیاری - علی قلی‌پور - علیرضا حاجیان - حسین سیاه منصوری - حمیدرضا صدری - آریان محمدی - امیرحسین محمدخانلو - مهدی جلالی - احمد خسروفر - امیررضا نیک سیرت - محمدرضا خانی

** نفرات اول این رقابت ها به اردوی تیم اعزامی به این رقابت ها دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 2019، 12 تا 23 تیرماه ماه سال آینده در "ناپل" ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی آقایان تنیس روی میز برای معرفی دومین ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.

رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا