Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@13:27:19 GMT

واکنش کلینزمن به مربیگری در بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۵۰۱

واکنش کلینزمن به مربیگری در بوندسلیگا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و بایرن مونیخ به احتمال حضورش در هرتابرلین واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر خبرهای درباره بازگشت یورگن کلینزمن به رقابت‌های بوندسلیگا به گوش رسیده است.

خبرگزاری DPA آلمان نوشت که هرتابرلین به جذب یورگن کلینزمن علاقه دارد و به احتمال خیلی زیاد این مربی با تجربه فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

موانع کلینزمن برای مربیگری در ایران

خود کلینزمن خیلی زود به این خبر واکنش نشان داده و در صفحه توئیتر خود این چنین نوشت: خبر بازگشت من به بوندسلیگا اصلاً صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. من فعلاً با تیمی مذاکره‌ای نداشته‌ام.

به گزارش ایسنا، یورگن کلینزمن، در روزهای اخیر یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران نیز معرفی شده است اما بسیار بعید است که این مربی در نهایت با فدراسیون فوتبال ایران برای جایگزینی کارلوس کی‌روش به توافق برسد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بوندسلیگا سرمربی فوتبال کلینزمن هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است

از نگاه نویل، یورگن کلوپ تا همین‌جا هم در آخرین فصل حضورش در لیورپول، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. 

طرفداری | گری نویل بر این باور است که حتی اگر لیورپول در این فصل قهرمان لیگ برتر نشود، عملکرد آن‌ها زیر نظر یورگن کلوپ و بازیکنانش یک «دستاورد فوق‌العاده» محسوب می‌شود.

با شکست روز گذشته مقابل کریستال پالاس، لیورپول با توجه به لغزش بزرگ آرسنال مقابل استون ویلا، فرصت صدرنشینی را از دست داد تا منچسترسیتی رتبه اول را تصاحب کند. در هفته‌ای که قرمزهای آنفیلد طی دو بازی متوالی در آنفیلد شکست خورده‌اند، تردیدها در مورد خداحافظی یورگن کلوپ با جامی به جز لیگ کاپ، افزایش می‌یابد. با این حال، گری نویل باور دارد با توجه به سطح بازیکنان لیورپول، دستاورد مرد آلمانی تا همین حالا هم فراتر از انتظارات بوده است. کارشناس اسکای پیرامون فصل آخر کلوپ گفته است:

اگر به لیورپول نگاه کنید، هیچکس انتظار نداشت آن‌ها در این جایگاه باشند. اگر به من می‌گفتید لیورپول با پنج یا شش بازی باقی مانده، تنها دو امتیاز از منچسترسیتی عقب است، می‌گفتم هیچ شانسی وجود ندارد. به نظر من این یک دستاورد فوق العاده برای یورگن کلوپ بوده که لیورپول را به اینجا رسانده است. قبل از تعطیلات بازی‌های ملی گفتم و برخی از هواداران لیورپول از من انتقاد کردند، اما احساس می‌کردم آن‌ها با احساسات و به خاطر آخرین فصل حضور کلوپ، فقط با جان کندن دوام آورده‌اند.

اسطوره منچستریونایتد مستقیم به شکست لیورپول مقابل تیم محبوب او در اف‌ای کاپ اشاره می‌کند:

بعد از اینکه در اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد حذف شدند، این روایت شکل گرفت که حالا که جام حذفی از دست رفته، می‌توانیم روی اروپا و لیگ تمرکز کنیم، و حالا بعد از خروج از لیگ اروپا (با توجه به شکست مقابل آتالانتا)، می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم. اما به این شکل پیش نمی‌رود. با این حال، من همچنان فکر می‌کنم یورگن کلوپ بهترین عملکرد را از این تیم لیورپول و بازیکنانشان بیرون می‌کشد. و آنچه اکنون می‌بینیم، احتمالا همان چیزی است که آن‌ها هستند و تا این مقطع عملکردی فراتر از حد انتظار داشته‌اند.

نویل در پایان به عملکرد آرسنال و منچسترسیتی نیز اشاره کرد:

فکر می‌کنم در چند ماه اخیر آرسنال بسیار روان بازی کرده و منچسترسیتی نیز مثل همیشه چنین نمایشی دارد. در مورد لیورپول، احساس می‌کردید که آن‌ها همیشه در بین این سه تیم، کم‌انگیزه‌تر هستند، اما با تکیه بر شور و اشتیاق هواداران آنفیلد و آخرین فصل یورگن کلوپ، همچنان در کورس باقی مانده‌اند. آن‌ها به عوامل دیگری متکی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • بازیکنان بایرلورکوزن وقتی متوجه شدند هری کین به بوندسلیگا آمده تا جام ببرد! (فان) / فیلم
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است