Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@20:05:47 GMT

مدارس 4شهر خوزستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۵۵۱

به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار مدارس چهار شهر خوزستان تعطیل اعلام شد. ناطقان: براساس اعلام استانداری خوزستان، باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی، امروز (دوشنبه) مدارس نوبت صبح کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و اروندکنار تعطیل می‌باشد. منبع: ایرنا برچسب ها: مدارس ، خوزستان ، گرد و غبار

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدارس خوزستان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوع‌های مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه در سطح خوزستان مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و استادان استان قدردانی کنیم.

وی افزود: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی در سطح مدارس خوزستان بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند تا معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد، نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزارهایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی در سطح خوزستان گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه، دستگاه‌های متولی و خیران مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبودهایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 6085845

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟