Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:17:05 GMT

مردم ترکیه به رهبر حزب اپوزیسیون حمله کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۵۵۶

مردم ترکیه به رهبر حزب اپوزیسیون حمله کردند

اظهارات خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه پس از آن مطرح شد که کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب اپوزیسیون مردم جمهوری‌خواه که در مراسم تدفین یک سرباز ترکیه‌ای شرکت کرده بود، از سوی گروهی از مردم هدف حمله قرار گرفت. این سرباز جزو سربازانی بود که جمعه در جریان عملیات‌های ضد تروریست‌ها در منطقه‌ مرزی عراق – ترکیه کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حمله، کمال قلیچدار اوغلو به داخل نزدیکترین خانه برده شد تا یک خودروی زرهی برای انتقال او تحت حافظت نیروهای امنیتی اعزام شود. وزیر دفاع ترکیه در داخل آن خانه با قلیچدار اوغلو دیدار کرد و از طریق بلندگوی پلیس با ساکنان محلی صحبت کرد.

---

خلوصی آکار گفت: "یکی از برادرانمان به شهادت رسیده است. ما در مراسم تدفین او شرکت کردیم و وظایفمان را در قبال او انجام دادیم. نیروهای مسلح ما در حال حاضر زندگی را برای این تروریست‌ها در آن کوه‌ها و تپه‌ها که او در آنجا شهید شد، غیر قابل تحمل کردند."

کمال قلیچدار اوغلو و خلوصی آکار به همراه یکدیگر از آن خانه خارج شدند. در همین حال واسیپ شاهین، فرماندار آنکارا از پیگرد قضایی مهاجمان خبر داده است. یوکسل کوجامان، دادستان عمومی کل آنکارا به خبرگزاری آناتولی گفت، تحقیقاتی علیه مهاجمان به جریان افتاده است تا اطمینان حاصل شود که این یک اقدام تروریستی یا اقدام تحریک‌آمیز بوده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

دیگر خبرها

  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟