Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@20:05:16 GMT

دکتر ولایتی انتصاب فرمانده کل سپاه را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۶۵۶

دکتر ولایتی انتصاب فرمانده کل سپاه را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ، علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی به سردار سرلشکر حسین سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است : انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی دیگر افزودند : برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌کنم.

در پایان این بیانیه خاطر نشان کردند : همچنین لازم می دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی را داشته اند تقدیر و تشکر کنم.

156 / 156 دکتر ولایتی سردار حسین سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی سردار حسین سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران

مردم استان مرکزی، سرزمین آفتاب و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برگزاری یک تجمع، حمایت خود را از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل اعلام کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069983 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران