Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@23:46:32 GMT

احمدی‌نژاد دوباره به سراغ یارانه یک میلیونی رفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۶۶۱

احمدی‌نژاد دوباره به سراغ یارانه یک میلیونی رفت

گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی نژاد عصر یکشنبه در مراسم جشن نیمه شعبان در روستای خورهشت از توابع شهرستان تاکستان قزوین سخنرانی کرد و بار دیگر بحث یارانه یک میلیون تومانی را مطرح کرد.

به گزارش جهان نيوز، در ادامه بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:

*برخی در حال شایعه پراکنی در مورد بنده هستند و برخی طیفها که طرفداری نیز ندارند از آنها پیروی می کنند اما باید بدانند مشکل شکست آنها من نیستم بلکه این مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرونی ها فکر می کنند با تخریب من راه برای سلطه آنها باز می شود و برخی داخلی ها نیز فکر می کنند مردم به آنها اعتماد دارند.

* برخی رهبران جوامع در دنیا بدون آزادی دادن می خواهند مردم را به سمت خدا هدایت کنند و این کار شدنی نیست، چراکه انبیاء آمدند تا مردم را به سمت خدا هدایت کنند و مردم هرچقدر بیشتر رشد کنند، بیشتر نیازمند و شیفته امام خواهند بود.

*عدل امام سبب می شود علم از انحصار خارج شود و کاری می کند که تک تک انسانها سطح تفکر و زندگیشان ارتقاء یابد.کار دیگری که امام می کند این است که ثروت زمین را خارج و بین مردم تقسیم می کند که در همین ثروت زمین هم مشکلی پیش آمده و به انحصار عده ای درآمده است که جمعیت آنها اقلیت بوده و در حدود سه درصد است.

* حتی اگر بودجه دولت را کنار بگذاریم، اگر ارزش اولیه منابعی مانند انرژی را تقسیم کنیم برای هر ایرانی یک میلیون تومان در ماه می رسد و این به غیر از ارزش اولیه معادن و دارایی دریاهاست.

* اگر در جمهوری اسلامی بخواهیم منتظر امام باشیم باید در راه امام قدم برداریم که به طور حتم امام زمان ثروت را در اختیار مردم قرار داده و ریشه ظلم را می خشکاند.

بیشتر بخوانید:
چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟
آقای احمدی نژاد! مردم این‌قدر هم فراموش کار نیستند

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرآنلاین،حسین دشتوان کارگر واحد خدمات در سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، کیف حاوی ارز خارجی را پیدا کرد.

فارس در خبری نوشت: این کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

گفتنی است، عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898352

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد