Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نادر طالب زاده نویسنده و پژوهشگر که شنبه 31 فروردین ماه و در سومین روز سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به پردیس چارسو محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آمده بود، گفت: امروز اولین روزی است که به محل برگزاری جشنواره آمده ام و نکته ای که نظرم را جلب کرد نظمی است که در عین شلوغی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره جهانی فیلم فجر رویدادی علمی است که با استقبال خوبی که در این مدت شاهد آن بوده ایم، می تواند به سینمای ما کمک های فراوانی کند.

این پژوهشگر با تاکید بر اهمیت تعاملات بین المللی در سینمای ایران، بیان کرد: به نظرم امور بین الملل جشنواره می تواند کمک بسیار زیادی به جهانی تر شدن این جشنواره کند. رضا میرکریمی و گروهی که با او همکاری می کنند تیم بسیار خوبی هستند که به نظرم به بهتر شدن برگزاری این جشنواره کمک زیادی کرده اند.

طالب زاده در پایان درباره جدا برگزار شدن جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر نیز گفت: به نظرم جشنواره جهانی فیلم فجر نباید با جشنواره ملی فیلم فجر ادغام شود چون قبلا سابقه همزمانی این دو جشنواره مهم سینمایی را داشتیم و می دانیم که اتفاق مثبتی در آن زمان درباره بخش بین الملل نمی افتاد.

 آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل سینمای ایران فرهنگ و هنر برنا جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از ۲۵ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سوادرسانه‌ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و شیمی برگزار می‌شود.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی گفت: درصد قبولی در مرحله اول المپیاد‌های علمی در استان نسبت به شرکت کننده در سال گذشته هشت درصد بود که طی امسال به ۱۱ درصد رسید.

مرحله دوم المپیاد‌های علمی به صورت متمرکز در محل سالن اجتماعات دبیرستان استعداد‌های درخشان دوره دوم شهیدمدنی ناحیه ۴ تبریز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار