Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:25:40 GMT

کلنگ سرای ورزشکاران گلپایگان به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۸۰۲

کلنگ سرای ورزشکاران گلپایگان به زمین زده شد

طرح ساخت «خانه جوانان گلپایگان و اقامتگاه ورزشکاران» با کلنگ زنی مسئولان شهرستان گلپایگان با پیش بینی اعتباری ۸۰۰ میلیون تومانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، کلنگ سرای سه طبقه شهید «محمد حسن شاه رضایی» توسط مسئولان شهرستان گلپایگان به زمین زده شد.

 

«علی بختیار» در آیین کلنگ زنی سرای ورزشکاران و خانه جوانان گلپایگان، نیاز به اقامتگاهی برای ورزشکاران در هنگام برگزاری مسابقات را یکی از مشکلات شهرستان بیان کرد و گفت: برادر شهید شاه رضایی برای این طرح، 100 میلیون تومان هزینه خواهند کرد که 80 میلیون تومان آن پرداخت شده است که طرح با این هزینه اولیه آغاز می شود و امیدواریم باقی هزینه های طرح توسط استان و خیران تامین شود و به زودی شاهد افتتاح هر چه سریع تر این پروژه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این سرای ورزشکاران در سه طبقه ساخته می شود، افزود: دو طبقه به عنوان اقامتگاه و یک طبقه آن برای خانه جوانان شهرستان  و در واقع ساختمان اداری خواهد بود و دارای زیر بنای ۱۹۰ متر مربع و با پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در ورزشگاه تختی شهرستان گلپایگان احداث خواهد شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان ارتش رژه روز ارتش روز ارتش مسجد مقدس جمکران بیانیه گام دوم انقلاب سیل خوزستان خبرگزاری سرای ورزشکاران خانه جوانان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود