Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ مهندس صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در ادامه روند مرمت و لکه گیری روکش آسفالت معابر شهر تهران، تلاش خواهد شد اجرای روزانه 3 هزار تن آسفالت که طی هفته های اخیر تحقق یافته است، استمرار یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیابی به این هدف به معنای اجرای یک میلیون تن آسفالت تا پایان سال جاری است و این رقم در زمینه پروژه های نگهداشت معابر شهر تهران، یک رکورد به شمار می آید.

وی با اشاره به جهش بهای قیر و به تبع آن قیمت مخلوط های آسفالتی طی سال گذشته، اتکا به تولیدات کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران را راهکاری موفق در جهت کنترل قیمت و کیفیت آسفالت دانست و یادآور شد: تامین آسفالت موردنیاز مناطق 22گانه از این طریق ادامه خواهد یافت. به این ترتیب مشکلات ناشی از خرید مصالح به صورت پراکنده و جزئی، برطرف می گردد. ضمن آنکه در نتیجه چنین راهبردی، ظرفیت مناطق، صرف ارتقای کیفیت پخش و اجرای آسفالت خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، تلاش برای ارتقای کیفیت پخش و اجرای آسفالت در سطح مناطق و نواحی را بر عهده معاونت های فنی و عمرانی مناطق 22گانه دانست و با تاکید بر اهمیت نقش آموزش و انتقال تجربیات و درس آموخته های فنی، از معاونان فنی و عمرانی مناطق  خواست تا عملیات لکه گیری آسفالت، دقیقا براساس جزئیات نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران انجام شده و با هدف فراهم ساختن امکان بهره گیری مجدد از تراشه های آسفالت، استفاده از دستگاه های آسفالت تراش به جای کاتر در دستور کار قرار گیرد.

وی در خاتمه سخنان خود، بهره مندی از معابر مناسب را یکی از اصلی ترین خواسته های شهروندان از مدیریت شهری قلمداد کرد و ارتقای کیفی پروژه های نگهداشت معابر را نیازمند حضور جدی معاونان فنی و عمرانی و روسای نواحی در محل اجرای پروژه ها و سرکشی میدانی دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت شهر تهران شهرداری تهران مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه