Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرمین شریفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت روز سنه و به منظور هویت بخشیدن به محیط شهری و زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره مفاخر و مشاهیر شهر، تمام سازه های تبلیغاتی سطح شهر به تصاویر مشاهیر کرد سنندجی آراسته می شود.
وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در راستای گرامیداشت این روز علاوه بر فضا سازی محیطی سطح شهر اقدام به آماده سازی چهار المان کرده که بزودی در معابر شهر نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: همچنین علاوه بر تصاویر مفاخر و مشاهیر کُرد، تصاویر تمام ساختمان های دارای معماری قدیمی و طبیعت چشم نواز و نشانه های طبیعی و عکس های قدیمی شهر سنندج نیزچاپ و بر روی سازه های تبلیغاتی نصب می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با فضا سازی محیطی و مناسب سطح شهر ضمن معرفی مفاخر و مشاهیر به نسل های جوان تربتوانیم فضای سطح شهر برای برگزاری مراسم های فرهنگی وهنری این رویداد مهم را مهیا و آماده کنیم.
در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت ‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تقویم شورای اسلامی شهرداری فرهنگی و هنری فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن

شهرداری بروجن گفت: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده در حال انجام است، در این پروژه به میزان هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده توسط ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

شهردار بروجن با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد. گفت: ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبرنوری است، همچنین قبل از شروع بارندگی‌ها سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به طور گسترده به ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

کد خبر 746931

دیگر خبرها

  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن