Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن نسبت به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید واکنش نشان داد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که در برتری 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو در هفته سی‌وسوم لوشامپیونه فرانسه، برای پاریسی‌ها هت‌تریک کرد تا جشن قهرمانی این تیم باشکوهتر برگزار شود، درباره شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادریدِ تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان به شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه گفت: من اینجا و در این پروژه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رئال مادرید هم خوب است که زیدان به روی نیمکت این تیم بازگشته و من هم به عنوان یک تحسین‌کننده بازی آنها را تماشا خواهم کرد.

ستاره 20 ساله پاری‌سن‌ژرمن با هت‌تریک در بازی شب گذشته، تبدیل به اولین بازیکنی شد که از فصل 90-1989 موفق به ثمر رساندن 30 گل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه شده است، اتفاقی که در در فصل 90-1989 توسط ژان پی‌ییر پاپین افتاده بود.

وی در این باره گفت: آخرین بازیکنی که موفق به ثمر رساندن 30 گل در لوشامپیونه شده بود را می‌شناختم. بابت ثبت چنین آماری هم خوشحال هستم اما فصل هنوز تمام نشده و می‌توانم بر شمار گل‌های زده خودم بیفزایم.

هوینس: پول کافی برای خرید امباپه را نداریم

امباپه که هفته آینده می‌تواند با پاری‌سن‌ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه در تقابل با رن، دومین قهرمانی خود را در فصل جاری تجربه کند، تصریح کرد: ما واقعاً به دنبال قهرمانی در لوشامپیونه بودیم، بنابراین از این بابت خوشحال هستیم و آماده‌سازی خوبی برای بازی هفته آینده خواهیم داشت.

مهاجم PSG در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بابت اتفاقی که در بازی با منچستریونایتد - در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - افتاد، ناراحت شدیم، اما فوتبال ادامه دارد و باید آن بازی را به دست فراموشی بسپاریم. به هر حال با کسب دوگانه قهرمانی خوشحال خواهیم شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید لوشامپیونا پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید لوشامپیونا پاری سن ژرمن رئال مادرید لوشامپیونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند

بارسلونا بار دیگر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جلوتر نرفت و توسط سرمربی سابق خود حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاری‌سن‌ژرمن امشب، با خلق یک کامبک تماشایی و چهارگله در نوکمپ، انتقام بازگشت تاریخی بارسلونا را گرفت و با دو سلاح بارسایی، کاتالان‌ها را با شایستگی از جام کنار گذاشت.

ترکیب اولیه دو تیم

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | پدری، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

پاری سن ژرمن (3-3-4): دوناروما | حکیمی، مارکینیوش، هرناندز، مندس | رویز، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، ام باپه، دمبله 

 

 

مهم‌ترین اتفاق این جدال دیدنی، اخراج مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالد آرائوخو بود. در دقیقه 29 بازی، بردلی بارکولا در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که آرائوخو او را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد تا ایستوان کواتس، داور رومانیایی با کارت قرمز مستقیم آرائوخو را جریمه کند.

ورق برگشت و بارسلونا تنها ۱۱دقیقه پس از اخراج آرائوخو دروازه‌اش توسط عثمان دمبله مرد منفور بارسایی‌ها باز شد تا بازیکنی که از ابتدای بازی مورد هوشدن هواداران بارسا قرار داشت، زننده گل تساوی‌بخش و حیاتی پاریسی‌ها در استادیوم مونتجوییک باشد.

دیگر خبرها

  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس