Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان از برگزاری نمایشگاه آثار «گونتر اوکر» هنرمند آلمانی در کرمان خبر داد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، میثم ثمررخی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی «تونی کرگ» هنرمند آلمانی در کرمان بودیم که به‌خوبی برگزار شد اظهار داشت: آرزوی هنرمندان کرمانی حضور هنرمندان برجسته دنیا در کرمان بود تا تبادل تجربیات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم‌گیری شورای مشاوره موزه قرار شد که موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در این زمینه اقدام کند گفت: با این اتفاق موزه معاصر صنعتی کرمان و آثار آن نیز به دنیا معرفی می‌شود.

تونی کرگ: اثرم را برای ایجاد دوستی و تفاهم با ایران به یادگار می‌گذارمکرمان| نمایشگاه آثار "‌تونی کرگ" در کرمان به‌روایت تصویرکرمان| نمایشگاه آثار "تونی کرگ" در کرمان افتتاح شد

مسئول موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با اشاره به اینکه امروزه در اکثر مجامع فرهنگی دنیا از این موزه نام برده می‌شود افزود: اردیبهشت ماه امسال هم نمایشگاه آثار هنرمند معاصر آلمانی «گونتر اوکر» در موزه صنعتی کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمند آلمانی گونتر اوکر در سال 1930 در آلمان به دنیا آمده است و شاهد تحول بزرگی در عرصه هنر آلمان بوده گفت: این هنرمند به‌عنوان بهترین نقاش آلمان شناخته شده است.

ثمررخی با اشاره به اینکه اوکر تحت تاثیر حافظ تعدادی از آثار خود را با موضوع حافظ خلق کرده و قبل از این نمایشگاه آثار او در شیراز برگزار شده است بیان کرد: در حال حاضر آثار او به کرمان ارسال شده و در مرحله نصب و جانمایی است

وی با عنوان اینکه این نمایشگاه عصر پنجشنبه همین هفته در آئینی در کرمان افتتاح می‌شود گفت: 80 اثر از آثار این هنرمند آلمانی به نمایش گذاشته می‌شود که هفت اثر از این آثار برای نخستین بار در کشور در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با اشاره به اینکه با حضور هنرمندان خارجی جلساتی برای تبادل نظر و تجربیات بین هنرمندان کرمانی و دانشجویان دانشگاه هنر کرمان برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه تا سوم تیرماه و حدود دو ماه در کرمان دایر است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی