Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:06:47 GMT

دانلود آثار محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی از بیپ موزیک

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۱۶۷

دانلود آثار محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی از بیپ موزیک

آهنگ‌های پرطرفدار خوانندگان مطرح کشور همیشه مورد استقبال طیف گسترده‌ای از کاربران است. بیپ موزیک برای راحتی کاربران کلیه‎ی آهنگ‌های پرطرفدار خوانندگان مطرح ایرانی را که شامل آهنگ‌های شاد و غمگین هستند، گلچین کرده و یکجا در اختیار کاربران خود گذاشته است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بیپ موزیک، در این پست که به صورت مداوم در حال به‌روزرسانی است می‌توانید آثار محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی را به رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد خواننده‌ها و آهنگ‌های منتشرشده هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و یافتن آهنگ‌های با کیفیت نیز سخت و سخت‌تر! سایت بیپ موزیک برای راحتی کار کاربران پرطرفدارترین و با کیفیت‌ترین آهنگ‌های ایرانی را جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این لیست شامل گلچین بهترین آهنگ‌های ایرانی است که می‌توانید با دانلود یکجای آن همراه با قابلیت پخش آنلاین از آن برای مجالس و یا در حین رانندگی استفاده کنید.

آهنگ‌های شاد و غمگین معروف‌ترین خواننده‌های ایرانی در این لیست موجود است. این لیست شامل ۵۰ آهنگ برتر ایرانی است که طبق سلیقه خود می‌توانید به آن‌ها گوش دهید، البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به همه‌ی آن‌ها گوش دهید! زیرا گلچین آهنگ‌های ایرانی هستند. خوانندگانی چون:

- محمد علیزاده

- رضا بهرام

- مازیار فلاحی

- سینا شعبان‌خانی

- فرزاد فرزین

- سامان جلیلی

- محسن ابراهیم زاده

- حمید عسکری

- میثم ابراهیمی

- علیرضا طلیسچی

- علی لهراسبی

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود آهنگ شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در گفتگو با شبکه یک سیما گفت: پیشانی تغییرات فرهنگی در جامعه ما، مباحث پیچیده‌ای نیست و به موضوعات غذا، معماری، مسکن، پوشاک مربوط می‌شود.

هم اکنون ۵/۵ درصد سبد مصرفی خانوار مربوط به پوشاک است. هدف‌گذاری کمّی سند پوشش ایرانی اسلامی است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۱، بیشترین مصارف فرهنگی خانوار ایران که نظام فرهنگی کشور دغدغه آن را دارد به حوزه پوشاک و ملزومات مربوط به آن اختصاص داشته، زیرا پوشاک جزء نیاز‌های اساسی افراد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



امامی افزود: چالش ما تفکیکی بوده که در طول دولت‌های مدرن در ایران بین حوزه صنعت و فرهنگ پوشاک انجام می‌دادند.

وی همچنین گفت: قاچاق عامل اصلی نبود رونق صنعت پوشاک در ایران است بطوریکه به گفته مسئولان اتحادیه نساجی و پوشاک سالانه بیش از ۵ میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد بازار ایران می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره تصویب سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی گفت: اگر پوشاک ایرانی بپوشیم و شاخص‌های فرهنگی، دینی و اسلامی خود را در تولید، توزیع و مصرف ارتقا دهیم بسیاری از چالش‌های موجود در نظم فرهنگی به‌ویژه در نسل نوجوان را نخواهیم داشت.

امامی افزود: در «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» به نظام پوشاک به چشم فرصت نگاه شده است هدف‌گذاری کمّی این است که بیش از ۳۰ درصد پوشاک مصرفی مردم متصل به ویژند‌های (برند) متعهد و متخصص بومی و ایرانی باشد. البته بسیاری از مصارف دیگر ما هم باید ایرانی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین گفت: امیدواریم با «سند ملی سبک ملی پوشش ایرانی - اسلامی» که در آن مد به عنوان سبک پایداری از پوشش مورد توجه قرار گرفته است، بتوانیم این مصرف بزرگ فرهنگی کشور را ساماندهی کنیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • «نگرانی» هشتگ شکست‌خورده بی‌بی‌سی فارسی