Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:34:23 GMT

شروع فوق العاده سال ۹۸ برای تکواندوی قم با ۲ طلا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۱۸۴

شروع فوق العاده سال ۹۸ برای تکواندوی قم با ۲ طلا

به گزارش خبرنگار مهر، رشته تکواندو در قم بهترین فروردین تمام ادوار خود را پشت سر گذاشته است و ۲ مدال طلای بی سابقه در مسابقات آزاد نوجوانان پسر کشور و عملکرد قابل توجه دختران تکواندوی قم در همین سری مسابقات نگاه‌ها را به سوی تکواندو معطوف کرده است.

در مسابقات تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور کامران کاظمی هوگوپوش وزن سوم استان قم با شکست هفت حریف خود از مازندران (سه نماینده) و حریفانی از زنجان، تهران و دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی از اصفهان با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در سومین روز از مسابقات آزاد نوجوانان کشور ابوالفضل مولایی هوگوپوش وزن پنجم استان قم با شکست هشت حریف خود از البرز، زنجان، تهران، با کسب مدال طلا کام تکواندوی قم را شیرین کرد.

این مدال‌ها شروعی فوق العاده و بی نظیر را برای تکواندوی قم رقم زده است. به عبارت دیگر کسب ۲ طلا از این مسابقات که بهترین‌های تکواندوی ایران در آن گرد هم می آیند اتفاقی است که پیش از این در تاریخ تکواندوی قم رخ نداده بود.

پیش از این در مسابقات آزاد نوجوانان دختر کشور نیز ۲ دختر تکواندوکار قم شامل فاطمه سهرابی و زینب قنبری با وجود ناکامی در کسب مدال تا مرحله پیش از رسیدن به مدال بالا آمده بودند و این پیشرفت نیز در تکواندوی دختران قم کم نظیر قلمداد می‌شود.

کد خبر 4596736

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو قم مسابقات تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور عددی نبود!