Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مديرکل پشتيباني امور دام آذربايجان شرقي گفت: توزيع گوشت قرمز براي کنترل، تنظيم بازار و تعديل قيمت ها در استان ادامه دارد.

کريم صديقيان، روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: توزيع گوشت قرمز تنظيم بازاري به صورت گرم و منجمد براساس برش جمعيتي در سطح تبريز و شهرستان هاي استان انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: گوشت قرمز به منظور حمايت از مصرف کنندگان و خدمات دهي بيشتر به مردم استان از طريق مراکز عرضه، تعاوني ها و فروشگاه هاي زنجيره اي توزيع مي شود.
مديرکل پشتيباني امور دام آذربايجان شرقي گفت: از زمان ابلاغ مصوبه تنظيم بازار در سال گذشته تاکنون 3 هزار و 870 تن گوشت شامل 2 هزار و 270 تن گوشت قرمز گرم و منجمد و يک هزار و 600 تن مرغ منجمد از طريق شبکه توزيع در اختيار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
صديقيان با بيان اينکه از اين ميزان توزيع گوشت، 450 تن از ابتداي سال جاري تاکنون در سطح استان توزيع شده است، ادامه داد: هر کيلوگرم گوشت گوساله منجمد به صورت مخلوط به قيمت 295 هزار ريال، گوشت گرم گوسفندي 400 هزار ريال و گوشت مرغ منجمد 100 هزار ريال عرضه شده است.
وي گفت: در زمان کنوني گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد به اندازه کافي وجود دارد و هيچ گونه کمبودي در اين زمينه وجود دارد.
8023/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب مرحله دوم رزمایش اطعام مهدوی، سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۳ تبریز توزیع شد.

همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، اهداء شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در مراسم توزیع این بسته‌ها اظهار کرد: با اعتبارات دولتی، امکان رفع نیاز‌های مستمندان امکان پذیر نیست و کمیته امداد باید با تجلی مشارکت مردم و خیران، نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام کند.

تراب محمدی ادامه داد: محرومان، جزو عائله انقلاب اسلامی هستند و کرامت آنها باید حفظ شود.

وی افزود: کمیته امداد، مولود انقلاب اسلامی است و رسالت تکریم محرومان را بر عهده دارد و از بدو تاسیس تاکنون، اقدامات چشمگیری در این عرصه داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی به نقش پررنگ خیران در مبارزه با فقر اشاره کرده و گفت: کمیته امداد به تنهایی قادر به زیر پوشش قرار دادن همه نیازمندان نیست و خیران نقش برجسته‌ای در یاری رساندن به این نهاد دارند.

محمدی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل اعتماد و تمرکز خیران بوده و مردم به این نهاد خدمت رسان اعتماد دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است