Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کاربران معروف یوتیوب با نام JerryRigEverything که مقاومت محصولات و گوشی‌های هوشمند را آزمایش می‌کند، این‌بار به سراغ پرچمدار هواوی، یعنی پی 30 پرو رفته و این تلفن را از طریق روش‌هایی مثل خم‌کردن، سوزاندن و خراشیدن مورد آزمایش قرار داده است. خوشبختانه این گوشی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد و از همه این شکنجه‌ها جان سالم به‌در برد!به گزارش بلاغ،پنل عقبی و کناری گوشی از شیشه ساخته شده اما این گوشی موفق شد تا تست خراش را به خوبی پاس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع بیانگر تغییرات ساختاری هواوی در طراحی و تولید بدنه دستگاه است. سال گذشته نیز هواوی پی 20 پرو در این آزمایش حضور داشت اما این گوشی نتوانست آزمایش خم‌شدن را با موفقیت رد کند، در حالی که پی 30 پرو این آزمایش را به راحتی قبول شد.شاید دلیل این استحکام، وجود شیشه منحنی در پشت و جلوی دستگاه باشد، زیرا این شیشه، مقاومت و استحکام بیشتری را به بدنه گوشی اضافه می‌کند و باعث جلوگیری از خم‌شدن تلفن می‌شود. البته شیشه منحنی در هنگام افتادن دستگاه روی زمین هیچ کمکی به تلفن نکرده و باعث آسیب دیدن گوشی خواهد شد. 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت

یکی از همکاران شهید طهرانی مقدم تعریف می‌کند: «می‌خواستیم دستگاهی را که ساخته بودیم آزمایش کنیم. اما بعد از چند دقیقه یکی از قطعات دستگاه خراب شد. واکنش حاج حسن به این موضوع جالب بود.»

به گزارش فارس، یکی از همکاران شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران، تعریف می‌کند: «قرار بود دستگاه کوچکی را آزمایش کنند. همه نگران بودند. آزمایش شروع شد. دقیقه دوازدهم یکی از قطعات دستگاه پرید و خراب شد.

یکی از بچه‌ها گفت: «تقصیر مقاومت همون قطعه‌ای بود که پیش‌بینی می‌کردیم.»

حاجی نفس عمیقی کشید و گفت: «خیالم راحت شد. دست کم ۹ تا قطعه دیگه‌ای که ساختین درست کار کرد.» سپس بلافاصله ادامه داد: «حالا یک ماه وقت دارین که همین قطعه رو هم تعمیر کنین.»

قطعه خراب همانی بود که برای ساختنش چندین مجموعه ساعت‌ها وقت گذاشته بودند و نتوانسته بودند نتیجه بگیرند؛ اما وقتی می‌گفت یک ماهه درستش کنید، با کسی شوخی نداشت.»

منبع: جلد ۲۵ مجموعه کتاب‌های «یادگاران» به قلم فرزانه مردی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت