Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:14:07 GMT

بیرانوند: با من باشد قهرمانی در آسیا را انتخاب می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۳۳۶

بیرانوند: با من باشد قهرمانی در آسیا را انتخاب می‌کنم

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس گفت: کلید صعود ما در مرحله گروهی بازی امشب است و برد در این دیدار کمک زیادی به صعود ما می‌کند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس یکی از امید‌های هواداران پرسپولیس در بازی امشب مقابل الاهلی عربستان به حساب می‌آید و طرفداران قرمز‌های پایتخت امیدوارند علیرضا دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارد و مثل دیدار رفت کلین‌شیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه بازی امشب گفت‌وگویی با بیرانوند انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* علی وضعیت تیم در آستانه دیدار حساس امشب مقابل الاهلی چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از بازی سنگین مقابل ذوب‌آهن در اصفهان تمرینات مناسبی انجام دادیم و آماده بازی امشب هستیم. خوشبختانه همه بچه‌ها به لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم الاهلی را شکست دهیم تا همچنان به صعود امیدوار باشیم.
 

* پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند؟
به نظرم کلید صعود ما در مرحله گروهی بازی امشب است و برد در این دیدار کمک زیادی به صعود ما می‌کند. من فکر می‌کنم دیدار امشب مقابل الاهلی سخت‌تر از بازی رفت است و باید در این بازی خیلی باهوش باشیم.
 

بیشتر بخوانید:

هشتگ تا 1400 با پرسپولیس!

* جمعه در لیگ برتر هم در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان می‌روید...
راستش را بخواهید در حال حاضر اصلاً به سپاهان فکر نمی‌کنیم و همه تمرکزمان روی بازی با الاهلی است. ان‌شاءالله الاهلی را که ببریم می‌رویم سراغ سپاهان.
 

* نتیجه بازی امشب را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
نمی‌شود پیش‌بینی کرد، ولی فکر می‌کنم بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
 

* به عنوان سؤال آخر اگر قرار باشد بین قهرمانی در آسیا و لیگ برتر یکی را انتخاب کنی، گزینه مد نظر تو کدام است؟
سؤال سختی است. قهرمانی لذت‌بخش و دلچسب است و من هم به عنوان یک بازیکن دوست دارم در تمام تورنمنت‌هایی که حضور دارم جام را بالای سر ببرم، ولی اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، قهرمانی در آسیا را به لیگ برتر ترجیح می‌دهم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پرسپولیس علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند