Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@15:06:22 GMT

کرانچار در آستانه برکناری و دریافت غرامت سنگین؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۳۴۳

کرانچار در آستانه برکناری و دریافت غرامت سنگین؟

به گزارش پارسینه؛ مصاحبه چهارشنبه شب زلاتکو کرانچار که به وضوح عصبانیت خود را از اتفاقات اخیر بروز داده ماجرای برکناری او را وارد فاز تازه ای کرده است.حالا به نظر می رسد اختلاف عمیقی بین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با این مربی کروات  به وجود آمده  و شایعه برکناری او در پی همین اختلاف بروز کرده است.در عین حال به نظر می رسر جلسه فردا(دوشنبه) در خصوص سرنوشت این مربی در راس کادر فنی تیم المپیک  تاثیر گذار باشد هر چند ظاهرا برکناری این کروات هزینه سنگینی برای فدراسون فوتبال خواهد داشت و گفته شده با توجه به اینکه قرارداد نسبتا سنگینی با او به امضا شده اخراج زلاتکو 350 هزار دلار آب می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مساله اختلاف بین کمیته جوانان و کرانچار و اطلاعاتی که باعث سست شدن جایگاه زلاتکو شده مساله ای است که اکبر محمدی سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می تواند درباره اش صحبت کند.او در یک برنامه تلویزیونی به این نکته اشاره کرده که برسی عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات دوستانه و رسمی و ارایه آن به کمیته فنی یکی از وظایف کمیته جوانان است و در این بین بحث مخالفت با کرانچار، سرمربی تیم امید مطرح نیست.

سرپرست جدید کمیته جوانان اما در حالی در این کمیته جای فریدون معینی را گرفته که همه مربیان تیم های پایه توسط سازمان تیم های ملی انتخاب شده اند. اکبر محمدی در اظهار نظری صریح در این باره می گوید: «تصمیم گیری در مورد کرانچار برعهده کمیته فنی و فدراسیون فوتبال است. کرانچار با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال به این قرارداد پایبند است. یکی از وظایف ما تهیه گزارش و بررسی عملکرد تیم های ملی است و این کار را در مورد تیم امید انجام دادیم. این کار را در قبال همه تیم ها انجام خواهیم داد و این به معنی مخالفت با مربیان تیم های ملی پایه نیست. ضمن اینکه یکی از اهداف ما کمک به تیم های ملی است و طی این مدت کوتاه هم تلاش کرده ایم این کار را به خوبی انجام دهیم. با وجود اینکه این کمیته در انتخاب مربیان تیم های ملی پایه نقش مشورتی داشته و این کار طبق فرایندی از سوی کمیته فنی صورت می گیرد.»

زاویه اکبر محمدی با کرانچار در حالی مطرح شده که این مربی در گذشته ارتباط خوبی با مربیان کرواتی داشته است. او در تیم امید دستیار وینکو بود و زمانی که هدایت تیم جوانان را برعهده گرفت از دو مربی کروات در کادر فنی تیمش استفاده کرد که یکی از آنها نناد بود.

قرار است اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در نشستی عملکرد تیم امید در بازی های مقدماتی المپیک در گروه c را بررسی کنند و تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کنند. اکبر محمدی اما با این نکته اشاره کرد تیم امید به لطف تفاضل گل بهتر راهی دور بعد بازی ها شد و از سویی دلیل قرار گرفتن ایران در سید چهار به خاطر عملکرد تیم امید در دور گذشته بازی ها است که در آن برهه کرانچار مربی تیم امید نبوده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

کد خبر 6078510

دیگر خبرها

  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست