Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:13:17 GMT

فداکاری سربازان امام زمان (عج) عامل امنیت کشور است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۳۹۴

فداکاری سربازان امام زمان (عج) عامل امنیت کشور است

آیت الله « قربانعلی دری نجف آبادی» روز دوشنبه به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در گفت و گو با ایرنا، افزود: ثبات و استقلال کنونی کشور مرهون اقتدار وزارت اطلاعات و امنیتی است که در سایه عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.
وی ادامه داد: نیروهای جان برکف وزارت اطلاعات با در نظر گرفتن منافع ملی و با پرهیز از هرگونه گرایش های سیاسی و جناحی برای همگرایی و انسجام نیروهای داخلی نظام تلاش می کنند، که ملت باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و فعالیت این نهاد انقلابی سرمایه نرم نظام اسلامی محسوب می شود.
وی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) ، سرمایه کشور در تامین امنیت و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستند و آحاد جامعه باید قدردان جانفشانی های آنان باشند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در بسیاری از برهه های حساس توانسته آسیب ها و تهدیدهای دشمنان را در نطفه خفه کند.
وی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون توقع و با ایمان راسخ و عشق به اسلام و انقلاب و ارزش های دینی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف برای دفاع از کشور حاضر هستند و با هوشیاری و تیزبینی امنیت خاطر را برای هموطنان به ارمغان می آورند.
15 تا 21 ماه شعبان با عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.
3017/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام راحل و مقام معظم رهبری امام زمان انقلاب اسلامی جامعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین نعمت خداوند برای بشریت در شب‌های قدر نازل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به فضیلت شب‌های قدر اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند که قرآن است در این شب‌های عزیز نازل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: انس بیشتر با قرآن باعث ارتقای درجات انسان در آخرت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رزق و روزی معنوی یک فرد در شب‌های قدر کسب می‌شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به روز جمهوری اسلامی بیان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برخی درصدد الگوگیری از مکاتب مختلف غربی برای برگزیدن حکومت و نظام سیاسی بودند که رأی حداکثری مردم این فکر باطل را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است چون مردم با رأی خود حکومت و دولت‌مردان را برگزیدند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: رأی مردم در جمهوری اسلامی ارزش بالایی پیدا کرد و این نیز از برکات و ثمرات استقرار نظام مردم‌سالاری دینی است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: نگه داشتن حرمت روز شهادت امام علی (ع) به دلیل مصادف شدن با روز طبیعت باید مدنظر باشد.

کد خبر 6064696

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: اولین جمهوری اسلامی توسط علی(ع) بنا شد | قدر نظام را بدانید
  • قیام دهم فروردین نقطه عطفی در تحولات نظام اسلامی
  • امام جمعه ساری: اولین جمهوری اسلامی توسط حضرت علی (ع) بنا نهاده شد
  • دوازدهم فروردین؛ روز تثبیت نظام اسلامی
  • عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است
  • آمریکا عامل اصلی فساد و مشکلات دنیا است
  • امام جمعه گرگان: عامل اصلی تمام مشکلات و فساد‌های عالم آمریکا است
  • بزرگ‌ترین نعمت خداوند برای بشریت در شب‌های قدر نازل شده است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم