Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@22:01:11 GMT

پیام تبریک سردار صفوی به سردار سلامی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۴۷۲

پیام تبریک سردار صفوی به سردار سلامی

به گزارش الف، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب سرلشکر پاسدار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه در روز پانزده شعبان المعظم و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی جنابعالی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقوا و اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.

برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخدادهای آینده، جنابعالی را فرمانده‌ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.

ان شاءالله در دوران فرماندهی جنابعالی شاهد تقویت، رشد و تکامل همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  ابعاد گوناگون از جمله اقتدار دفاعی و فرهنگی، قدرت بازدارندگی مؤثر، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی  و کمک به سازندگی کشور و  رویاروئی با حوادث غیر مترقبه  خواهیم بود.

اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مومن، شجاع  و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین در گفت‌وگویی اظهار کرد: به لطف خداوند همه تجهیزات، سلاح‌ها، آموزش‌ و نگهداری‌ها و هر آنچه که ما امروز در ارتش مشاهده می‌کنیم و علاوه بر محصولاتی که در گذشته در اختیار داشتند، محصولات نوین ارتش همگی دست‌رنج و تلاش ذهنی و مجاهدت‌های فرماندهان و دانشمندان این نیروی عظیم الهی است.

وی عنوان کرد: امیر حیدری یکی از فرماندهان بسیار موفق، مدبر، توانمند و از فرماندهان بسیار عزیز عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش‌ و مجاهدت‌های ایشان در حفظ و حراست از تمامیت ارضی این سرزمین و دستاوردهای باشکوه نظام ما قابل تقدیر و تحسین است.

گفتنی است؛ مراسم رژه روز ارتش صبح امروز (چهارشنبه، ٢٩ فروردین) با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدرحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد