Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@14:37:32 GMT

انتقاد حجت نظری از تفکیک پسماند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۴۲

انتقاد حجت نظری از تفکیک پسماند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ‏توجه به تفکیک و کاهش تولید پسماند، پلاستیک نباید مختص به یک روز یا هفته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران همزمان با روز جهانی زمین پاک در پیامی توئیتری به موضوع پسماند و کاهش تولید آن پرداخت.

وی در پیام خود نوشت: ‏توجه به تفکیک و کاهش تولید پسماند، پلاستیک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. نباید مختص به یک روز یا هفته باشد، اما خوب است روزجهانی ‎ زمین پاک بهانه‌ای شود تا دستگاه‌هایی که طبق قانون مدیریت پسماند درقبال کاهش زباله مسئولند، از عملکردشان گزارش بدهند تا مشخص شود آیا غیراز تولید پسماند، اقدام دیگری کرده‌اند؟      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پسماند شهری تولید پسماند عملکرد شهری کاهش زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصپاک روزانه یک تُن پسماند خشک از شهر اصفهان جمع‌آوری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا ساکتی با بیان اینکه در حال حاضر از طریق برنامه اصپاک که بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ عضو دارد، اظهار داشت: روزانه حدود یک تن پسماند خشک جمع آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل طی سه سال اخیر در اصفهان به حدود ۴۵ تن در روز رسیده است، خاطرنشان کرد: از مهرماه سال گذشته با برنامه‌ریزی دقیقی که در این زمینه صورت گرفت، میانگین حجم پسماند در اسفندماه به حدود ۱۰۰ تن و در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه به ۱۴۲ و ۱۵۰ تن رسید که آماری بی‌سابقه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعلام اینکه مجموع کارکنان ۷۴ ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک در شهر حدود ۱۱۰ نفر هستند، گفت: جمع آوری پسماندهای خشک از طریق برنامه اصپاک رضایت بیش از ۹۰ درصدی شهروندان را به دنبال داشته است.

کد خبر 6062618

دیگر خبرها

  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • اصپاک روزانه یک تُن پسماند خشک از شهر اصفهان جمع‌آوری می‌کند
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم