Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته امروز دوشنبه با حضور «محسن صالحی‌نیا» معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و با مشارکت 265 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این دوره از نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید و تجهیزات و ماشین آلات این حوزه عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بهمن حسین زاده» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه که در فضایی بیش از 27 هزار مترمربع و در 10 سالن برگزار می شود، تولیدکنندگان آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این صنعت را به نمایش گذاشته اند.
وی خاطرنشان کرد: در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده 265 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای کره جنوبی، آلمان، هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا حضور دارند.
وی افزود: در سال مزین به «رونق تولید» شرایط برای رونق زنجیره تامین در محصولات شوینده، پاک کننده و لوازم آرایشی و بهداشتی در این نمایشگاه فراهم شده و با استقبال خوبی که از سوی خارجی ها به عمل آمده، شرایط برای انجام مذاکره های رو در رو با طرف های خارجی برای فعالان اقتصادی ایرانی مهیا است.
برپایه این گزارش، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
به گزارش ایرنا، مصرف سالانه لوازم آرایشی، بهداشتی و شوینده در کشورمان حدود 20 هزار میلیارد تومان است. البته ظرفیت تولیدکنندگان داخلی نیز چندین برابر این رقم است. با این حال بیش از 2 میلیارد دلار که معادل 7 هزار میلیارد تومان است، لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور قاچاق می‌شود.
تولیدکنندگان مواد شوینده سالانه بیش از 200 میلیون دلار به کشورهای پاکستان، افغانستان تاجیکستان، عراق، سوریه، آذربایجان، ترکمنستان و لبنان صادرات دارند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از امروز تا پنجم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
اقتصام 3065**2078**9189

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه بين الملل صنعت شوينده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛  ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت با مراجعه به سامانه ketab.ir نام نویسی کنند. شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فقط به صورت فیزیکی است و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند، امکان نام نویسی در این نمایشگاه را دارند.
کتاب‌های منتشر شده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و قبل از آن باید به ثبت آثار خود در سامانه اقدام کنند.
سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران