Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:21:22 GMT

تغییر مکان افتتاحیه نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۵۸

مدیر کمیته روابط عمومی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مکان برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی خبر داد. ناطقان:به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سیدمحمد طباطبایی حسینی در این‌باره گفت: مراسم افتتاحیه در ضلع جنوبی مصلا و در مجموعه چهل‌سرا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با تاکید رئیس‌جمهور محترم، محل برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران تغییر کرد و به ضلع جنوبی مصلی منتقل شد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مراسم افتتاحیه تغییر پیدا نکرده و ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۳ اردیبهشت‌ماه این مراسم‌  با حضور دکتر حسن روحانی در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: تغییر مکان ، نمایشگاه کتاب ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تغییر مکان نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

در این اطلاعیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ تعیین شده است.

همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲/۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • زمان و مکان تشییع و خاکسپاری دوبلور پیشکسوت
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • بازدید ۳۵۰۰ گردشگر از دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد