Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:16:07 GMT

جشنواره ملی زن و علم 18 برگزیده خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۸۵

جشنواره ملی زن و علم 18 برگزیده خود را شناخت

تهران - ایرنا- دومین جشنواره ملی زن و علم، 18 برگزیده داشت که دو معاون رئیس جمهوری از آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایرنا، دومین جشنواره ملی زن و علم امروز دوشنبه در کتابخانه علامه امینی دانشگاه تهران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول و معصومه ابتکار معاون امور زنان رئیس جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره 18 برگزیده در شش گروه داشت که در ادامه به اسامی برگزیدگان اشاره می شود.
در گروه فنی و مهندسی، بنفشه زهرایی دانشیار دانشگاه تهران، سارا نظیف استاد دانشگاه تهران، مهتاب میرمحسنی استاد دانشگاه صنعتی شریف و آزاده احمدی دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان.
در گروه کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، گیتی کریم و سادات فیض نیا از دانشگاه تهران همچنین رقیه نجف زاده از مرکز آموزش عالی شهیدباکری دانشگاه ارومیه .
در گروه علوم پزشکی لیلا آزادبخت از دانشگاه علوم پزشکی تهران، منیژه مختاری دیزجی از دانشگاه تربیت مدرس، فاطمه دارابی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، سمیه کاظم نژاد لیلی از پژوهشکده نانوبیوتکنولوژی دانشگاه ابن سینا .
در گروه علوم انسانی، انسیه خزعلی از دانشگاه الزهرا، ستاره موسوی دانش آموخته دانشگاه اصفهان و زهرا فتحی رضایی از دانشگاه تبریز
در گروه علوم پایه ناهید پوررضا از دانشگاه شهیدچمران اهواز، طیبه مدرکیان از دانشگاه بوعلی سینا همدان و ناهید شبانیان بروجنی از دانشگاه شهرکرد.
در گروه هنر نسرین مقدم استادیار دانشگاه تهران.
برگزیدگان توسط جهانگیری، ابتکار، رئیس دانشگاه تهران و معاونان وزارت علوم با دریافت لوح، یک دسته گل مریم و جایزه مریم میرزاخانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره زن و علم مريم ميرزاخاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری