Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در ارتباط با حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده بخش ماژین اظهار کرد: گزارش اقدامات انجام شده در سیل اخیر و خسارت‌های وارد شده در مناطق سیل‌زده به رئیس جمهور به صورت مشروح و مستند ارائه شد.

استاندار ایلام‌ گفت: در جریان بازدید رئیس جمهور از مناطق سیل‌زده بخش ماژین به دلیل ازدحام غیر پیش‌بینی شده جمعیت برنامه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان لغو شد و فرصت ارائه گزارش خسارت سیل در استان ایلام فراهم نشد و در فرصت همراهی وی تا شهرستان دزفول گزارش کاملی از خسارت و آسیب سیل به مناطق مختلف استان ایلام ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت عدم حضور رئیس جمهور در سایر نقاط سیل‌زده ایلام را فشردگی برنامه سفر دانست و یادآور شد: رئیس جمهور بر تمام اتفاقات سیل اشرافیت و از مناطق سیل‌زده ایلام به ریز مطلع بوده است.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند

 محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، بیان کرد: باران؛ رحمت الهی است که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم؛ اما مشکلاتی نیز در حوزه زیرساختی وجود دارد که ما را در بهره‌گیری از این نعمت دچار مشکل می‌کند که باید با مدیریت درست برطرف شود.
 
 وی تأکید کرد: باتوجه‌به طغیان رودخانه‌ها، آب گرفتی معابر، سرریزشدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک‌شدن به این مناطق بپرهیزند.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه شمال استان شاهد بارندگی بودیم که سعی داریم آب‌های سطحی را به چاه نیمه‌ها منتقل کنیم.
 
 استاندار تصریح کرد: گروه مجهزهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت مستمر برای بازگشایی جاده‌های اصلی تلاش می‌کنند.
 
 وی ادامه داد: راه‌های ارتباطی روستایی دلگان، ایرانشهر، نیک‌شهر و بنت به‌صورت جدی آسیب‌دیده که راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.
 
 کرمی اظهار کرد: گروه مجهزهای آبرسانی با پیگیری مسئولان وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند همچنین مناطقی نیاز به توزیع آب‌معدنی داشته و مناطقی دیگر بسته به موقعیت مکانی‌شان با آبرسانی سیار مشکلشان برطرف می‌شود که این امر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.
 
 وی اذعان کرد: در سیل اخیر منازلی دچار آب‌گرفتگی شد؛ لذا اکیپ‌های خدمات‌رسانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امکانات لازم از جمله پتو، موکت و لوازم‌خانگی را در اختیار مردم قرار دهند.
 
 استاندار ادامه داد: باید اکیپ‌های خدمات‌رسان و فرمانداران در هر منطقه نیازمندی‌ها را احصا تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات به مردم ارائه شود.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: همه اکیپ‌های بهداشتی باید در روستاها و مناطق درگیر سیل حضور داشته باشند تا از بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.
 
 وی تصریح کرد: خواهشمندیم باتوجه‌به پر آب‌شدن رودخانه‌ها، آب گرفتی معابر، سرریزشدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک‌شدن به این مناطق بپرهیزند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند