Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:10:26 GMT

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو کشور در سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۶۳۸

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو کشور در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - رقابت های یک روزه تکواندو سبک هیانگ (ITF) انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان و اردوی منتخبین، روز دوشنبه در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در 2 نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از 150 تکواندوکار از سراسر کشور در سالن کارگران شهر سنندج آغاز شده است.
رقابت های تکواندو سبک هیانگ (ITF) قهرمانی و انتخابی تیم ملی در اوزان 45، 50، 55، 60، 65، 70 و مثبت 70 کیلوگرم در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان آقایان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفرات برتر مشخص شده رقابت های تکواندو سبک هیانگ (ITF) این 2 رده سنی از روز چهارم تا 14 اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو شهرستان سنندج به مدت 10 روز اردو خواهند زد.
در همین راستا چهار تکواندوکار کردستانی پیش تر از سوی فدراسیون تکواندو کشور به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور دعوت شده اند.
کاروان غرابی، نریمان عبدی زاده، پارسا ظاهری و پویان سلیمانی نفرات دعوت شده به نمایندگی از کردستان به اردوی تیم ملی تکواندو هستند و تیم کردستان با چهار نماینده در بخش رقابت های انتخابی حضور خواهد داشت.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو مسابقات انتخابي تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی‌پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی‌پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و  عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

 پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج