Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – معاون راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: اکيپ هاي اعزامي اين اداره کل مسئول احداث و بازسازي بخشي از پل و راه هاي ارتباطي معمولان به پلدختر در استان لرستان شدند.

جواد يوسفي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از بازگشايي ‌و مرمت راه هاي روستايي شهرستان سلسله در لرستان توسط اکيپ اعزامي اداره کل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان زنجان که در اثر سيل تخريب و مسدود شده بود، مرمت و بازگشايي هشت کيلومتر از مسير محور اصلي پل دختر- معمولان نيز اين اداره کل واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، براي اين عمليات استان قم به عنوان استان پشتيبان زنجان تعيين شده و ماشين آلات مورد نياز نيز همراه سرپرست و اکيپ راهداري به محل اعزام شدند.
معاون راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: باتوجه به بازديدهاي انجام شده از هشت کيلومتر مسير اصلي پل دختر- معمولان، اين قطعه از قطعاتي به شمار مي رود که آسيب زيادي در سيل به آن وارد و بخشي از راه به طور جدي تخريب شده است.
يوسفي تاکيد کرد: علاوه بر اين مسير نيز يک دستگاه پل 45 متري خرپايي براي نصب درهمين مسير از اين اداره کل به محل ارسال شده است.
وي اظهارداشت: اين پل سال هاي گذشته براي مواقع بحراني ساخته و آماده شده بود که با توجه به ضرورت و نياز در استان لرستان به منظور تسهيل تردد درمناطق سيلزده با پنج دستگاه کمرشکن ارسال شد.
اين مسئول يادآوري کرد: از جاده پلدختر به معمولان نيز 60 کيلومتر در اثر سيل آسيب جدي ديده است که مرمت و بازگشايي فوري آن به 6 استان با همکاري زنجان واگذار شده است.
به گزارش ايرنا، راه هاي روستايي منطقه قلايي شهرستان سلسله در لرستان که بر اثر سيل دچار آسيب شده بود با تلاش راهداران استان زنجان تردد در آنها برقرار شده است.
هم اکنون 31 دستگاه ماشين آلات به همراه 38 نفر راهدار از استان زنجان در شهرستان سلسله مشغول اجراي عمليات و ارائه خدمات هستند.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئول روابط عمومی دانشگاه) برگزار شد و از زحمات برادر امین بشیری تقدیر شد و امیرحسین صبوری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شدند.

کد خبر 6081314

دیگر خبرها

  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند