Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@08:58:18 GMT

زیدان: بنزما بهترین شماره ۹ دنیا است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۸۳۲

زیدان: بنزما بهترین شماره ۹ دنیا است

«زین الدین زیدان» سرمربی تیم رئال مادرید پس از هت تریک «کریم بنزما» در پیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو، هموطن خود را «بهترین شماره ۹ دنیا» خواند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان نوشت: بنزما نخستین گل بازی را روی ارسال «مارکو آسنسیو» در آغازین دقایق نیمه دوم به ثمر رساند و در ادامه هم روی اشتباه دروازه بان در دفع کرنر «لوکا مودریچ» به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنزما سومین گل خود را برای آخرین لحظه نگه داشت و بار دیگر با اشتباه «ایاگو هررین» گلر بیلبائو شب رویایی خود را با یک چیپ به پایان رساند.
با احتساب این هت تریک حالا مهاجم اسبق تیم لیون فرانسه تمام هشت گل اخیر کهکشانی ها را به ثمر و آمار کلی گل های خود را برای فصل 2018 – 2019 به 30 رسانده است.
زیدان در خصوص بنزما اظهار داشت: از نظر من کریم بهترین شماره 9 دنیا است؛ با این حال بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارند؛ کارهایی که او طی این 10 سال در رئال انجام داده بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: گل های او تحسین برانگیز است و برای او خوشحالم؛ کریم به خودش اعتماد دارد و همیشه در مسیر پیشرفت قدم بر می دارد؛ اما تیم هم به او کمک می کند.
زیدان در پاسخ به این پرسش که آیا این بازی بهترین عملکرد رئال پس از بازگشت وی به نیمکت این تیم بوده یا نه، تاکید کرد: خیلی خوب بازی کردیم حتی در نیمه اول؛ بازی را هم خوب شروع کردیم و ریتم و ضرب آهنگ خوبی داتیم و تنها یک گل کم داشتیم.
«گرت بیل» مهاجم ولزی رئال که زمزمه هایی مبنی بر جدایی احتمالی وی در تابستان سال جاری به گوش می رسد، در جریان این بازی از سوی هواداران رئال «هو» شد.
زیدان در این خصوص نیز تصریح کرد: به هیچ وجه متوجه این موضوع نشدم اما از اینکه بیل موقعیت گلزنی داشت و موفق به گل زدن نشد افسوس خوردم و علاوه بر این برای او ناراحتم؛ مثل همیشه به مکالمات مربوط به آینده بازیکنان ورود نمی کنم؛ بی شک تغییرات زیادی در راه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیدان بنزما سرمربی رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • کری‌خوانی یامال برای رئال: سه‌تایی می‌شوید!‏
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست