Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، در مورد شایعات انتقالش به رئال مادرید، صحبت کرد.

طرفداری - کیلیان ام باپه در گفت و گویی اظهار داشت، تنها چیزی که در مورد رئال مادرید با سرمربیگری زیدان برایش جالب است، تماشای بازسازی مجدد این تیم به دست این سرمربی فرانسوی است. مهاجم فرانسوی، عنوان کرد که در تیم خواهد ماند و در تابستان پیش رو، از پاری سن ژرمن جدا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Miror، روز گذشته (21 آوریل)، روز خوبی برای طرفداران پاریس سن ژرمن بود، چرا که این تیم پاریسی، پس از نتایج بد هفته های اخیر، قهرمانی اش را در رقابت های لیگ یک فرانسه مسجل شده دید. لیل، ساعاتی قبل از بازی پاری سن ژرمن در مقابل موناکو، با تساوی بدون گل در مقابل تولوز، 65 امتیازی شد و بدین ترتیب، قهرمانی تیم پاریسی را مسجل کرد. با این حال، یاران توخل، علی رغم آگاهی از مسجل شدن قهرمانی اشان، با نتیجه 3 بر 1 بر موناکو غلبه کردند. مهاجم 20 ساله پاری سن ژرمن، هر 3 گل تیمش را در مقابل موناکو به ثمر رساند تا با این نتیجه، قهرمانی تیم پاریسی، شیرین تر شود. ام باپه در گفت و گویی پس از این مسابقه، عنوان کرد که آینده اش در پاری سن ژرمن خواهد بود. او اظهار داشت:

من اینجا هستم و در پروژه باشگاه، نقش دارم. حضور زیدان در رئال مادرید، اتفاق بسیار خوبی برای این تیم است، اما من صرفا، به عنوان یک تحسین کننده، نظاره گر این موضوع خواهم بود. 

پدر کیلیان ام باپه، چند وقت پیش و در گفت و گویی عنوان کرده بود که شایعات بی پایان رسانه ها در مورد آینده پسرش شرم آور است. زین الدین زیدان، روز گذشته (20 آوریل) در پاسخ سوالات خبرنگاران در مورد امباپه اظهار داشت که می داند چه بازیکنانی را می خواهد در این مورد با مسئولان باشگاه، صحبت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی برابر بارسلونا و صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و به این دستاورد افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق، پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با کنارزدن بارسا راهی دور نیمه‌نهایی شد. تیم پاریسی که در بازی برگشت در اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند و با وجود شکست خانگی در بازی رفت راهی نیمه‌نهایی شود.

کیلیان ام‌باپه در بازی برگشت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند. او بعد از بازی گفت: از اینکه یک پاریسی‌ام احساس غرور می‌کنم. از روز نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن چنین احساسی را داشته‌ام. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن دارم. برای رسیدن به فینال نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

به نوشته مارکا ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند. او پیش از این سابقه فینالیست شدن با تیم پاریسی را دارد اما در نهایت از بالابردن جام بازمانده است.

این بازیکن ۲۵ ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای ماندن و یا جداشدن نگرفته است. گمانه‌زنی‌ها حاکی است او راهی رئال مادرید خواهد شد. البته حرف‌های او در پایان بازی با بارسا این احتمال را افزایش می‌دهد که او بخواهد در پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس