Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گیلک در کارگاه آموزشی آغاز پروژه آبیاری و زهکشی قره‌سو-زرین‌گل اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای گلستان این تسهیلات را در قالب ۱۳ مولفه از جمله کنترل سیلاب در حوزه محمدآباد، احیای انهار سنتی در حوضه زرین‌گل، تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو‌-زرین‌گل، احداث ساختمان مرکز ملی آب، احداث ساختمان توانمندسازی بانوان منطقه و اجرای نیروگاه برق‌ آبی کوچک هزینه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه آموزشی که با حضور نمایندگان بانک توسعه اسلامی، کارشناسان و مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های اقتصاد و نیرو، سازمان برنامه و بودجه، مدیران و کارشناسان آب منطقه‌ای گلستان، مسئولان شهرستان و کشاورزان منطقه برگزار شد، منذر کیالی معاون بانک توسعه اسلامی به معرفی بانک توسعه اسلامی و اهداف آن و همچنین پروژه مذکور پرداخت.

در ادامه محمد یوسف الدین کارشناس منطقه‌ای تامین مالی بانک توسعه اسلامی فرآیند مدل تامین مالی پروژه آبیاری و زهکشی قره‌سو-زرین‌گل را تشریح کرد.

انگار پراستیانیسنی کارشناس منطقه‌ای تدارکات بانک توسعه اسلامی نیز فرآیند تدارکات اجرای پروژه را برای حاضران تشریح کرد. در پایان نیز به سئوالات حاضران پاسخ داده شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی به سامانه آبیاری نوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسین برزگر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت سامانه آبیاری نوین برای اراضی استان، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 2 هزار هکتار از اراضی استان به سامانه آبیاری نوین مجهز شدند.

وی با تأکید بر اهمیت آب در بخش کشاورزی و وضعیت بارش‌ها در سال جاری و مدیریت مصرف آب در اراضی استان، گفت: اجرای سامانه‌های آبیاری نوین یکی از روش‌های اصلی و کاربردی مدیریت آب در مزارع است که منجر به افزایش راندمان و بهره وری مصرف آب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تجهیز اراضی استان به سامانه آبیاری نوین از طریق اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پایلوت در زمینه آبیاری هوشمند در سطح کشور است. 

برزگر با اشاره به اینکه اعتبارات سفر رییس جمهور به استان زمینه‌ساز جهش بزرگی در اجرای پروژه‌های آب و خاک و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در استان شد، بیان داشت: این استان بر اساس درصد تجهیز سطح مزارع به سامانه‌های نوین آبیاری از استان‌های برتر در کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار هکتار از اراضی استان تاکنون به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شدند، خاطرنشان کرد: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی در سال جاری است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین