Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@15:18:27 GMT

سرکشی مسئولان ملایری از مناطق سیل‌زده لرستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۰۴۹

سرکشی مسئولان ملایری از مناطق سیل‌زده لرستان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به‌دنبال وقوع بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان‌ها و استان‌های کشور، به‌ویژه بروز آسیب و خسارات ناشی از این بلای طبیعی در لرستان، کهن استان همسایه و مجاور ملایر، موجی از کمک‌های نوع‌دوستانه مردم شریف و فرهنگ‌مدار شهرها و روستاهای تابعه شهرستان به‌سوی این استان، گسیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شریف ملایر که خود گرفتار خطرات و خسارات ناشی از سیلاب بودند، با اعزام اولین گروه‌های امدادی، خدماتی و عمرانی، گروه رزمی و مهندسی ۴۳ امام علی(ع)، موکب حضرت فاطمة‌الزهرا(س)، ماشین‌آلات، نیروهای متخصص و ارسال بسته‌های امدادی و غذایی، دارو، مواد شوینده و بهداشتی، لوازم‌التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز این هموطنان عزیز، به‌خصوص در شهرستان پلدختر استان لرستان، به کمک هموطنان گرانقدر خود شتافتند.
در این راستا و به‌دنبال کمک‌های گسترده مردم ملایر به این هموطنان گرانقدر و بررسی آخرین نیازمندی‌ها و کمک‌های ارسالی، گروهی از مسئولان ارشد شهرستان با حضور حسین فارسی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر؛ احمدی‌فر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان؛ حسین بابایی، شهردار ملایر؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی، معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر اداره راه و شهرسازی و مسئولان ستاد بحران، به شهرستان پلدختر استان لرستان اعزام و ضمن بازدید از موکب حضرت فاطمة‌الزهرا(س) و نقاط آسیب‌دیده شهر و دیدار با شماری از مسئولان این شهرستان، به نمایندگی از مردم ملایر، هدایا و کمک‌های ارسالی را بین هموطنان سیل‌زده توزیع کردند.
کمک‌های مردمی شهرستان ملایر به هموطنان خود، بر اساس ارزیابی‌های اولیه، رقمی افزون بر یک میلیارد تومان را شامل شده است.
امیر فرمایی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بازدید پلدختر کمک رسانی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد

مجیب حسنی اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته و ارزیابی‌های فنی، ۲ روستا دفتولگ و کنارکمبان در بخش بنت شهرستان نیکشهر به اینترنت پرسرعت فورجی وصل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز و مطالبه همیشگی مردم در سطح شهرستان، توسعه شبکه اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف روستایی بصورت ویژه در حال پیگیری است.

فرماندار نیکشهر افزود: اتصال روستائیان در مناطق مختلف به اینترنت پرسرعت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، رونق گردشگری و کسب و کار های مردم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است