Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@18:12:31 GMT

آغاز جلسه دادگاه متهمان پرونده پتروشيمي

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۲۴۵

آغاز جلسه دادگاه متهمان پرونده پتروشيمي

خبرگزاري آريا- پنجمين جلسه دادگاه رسيدگي به اتهام مدير عامل سابق شرکت بازرگاني پتروشيمي و 13 متهم ديگر در پرونده پتروشيمي، در شعبه سوم دادگاه ويژه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صدا و سيما، در اولين و دومين جلسه دادگاه 11 متهم حضور داشتند و به گفته قاضي مسعودي مقام سه متهم اين پرونده خارج از کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سومين جلسه دادگاه، رضا حمزه لو مديرعامل سابق شرکت بازرگاني پتروشيمي و مظاهري وکيل وي دفاعيات خود را ارائه کردند.
همچنين، نماينده شرکت ملي صنايع پتروشيمي، براي پاسخ به سوالات قاضي به جايگاه آمد و از آنجايي که مستندات شکايت همراه وي نبود، قرار شد براي طرح شکايت با مستندات به دادگاه بيايد.
در چهارمين جلسه پتروشيمي به اتهامات مرجان شيخ الاسلامي آل آقا متهمه فراري پرونده رسيدگي شد.
متهمان اين پرونده به ترتيب، رضا حمزه لو (مدير عامل سابق شرکت بازرگاني پتروشيمي)؛ عباس صميمي (عضو هيات مديره شرکت بازرگاني پتروشيمي و مدير عامل شرکت سرمايه گذاري ايران)؛ مصطفي طهراني صفا (عضو هيات مديره شرکت بازرگاني پتروشيمي)؛ عليرضا علائي رحماني (عضو هيأت مديره شرکت بازرگاني پتروشيمي)؛ محسن احمديان (بازنشسته پتروشيمي)؛ مرجان شيخ الاسلامي آل آقا (مدير عامل شرکت بازرگاني دنيز و هترا تجارت)؛ سيد امين قرشي سروستاني، سام حامد ساعديان داير بر مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادي کشور از طريق اخلال در توزيع ارز حاصل از صادرات پتروشيمي شرکت‌هاي توليد کننده صاحب محصول، سيد عليرضا حسيني (مدير عامل شرکت پتروشيمي شانگهاي).
علي اشرف رياحي، معصومه دري (مدير عامل شرکت بازرگاني پتروشيمي دفتر دبي)؛ ابوالفضل ملکي شمس آبادي (توليد کننده نايلون و نايلکس)؛ سعيد خيري‌زاده (مدير مالي سابق شرکت بازرگاني پتروشيمي) و محمدحسين شيرعلي داير بر معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادي کشور هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دادگاه متهمان پرونده پتروشيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا نیروهایش را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا از اخراج بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت خبر داد.

تسلا حدود ۱۲۷ هزار نیروی کار دارد و تصمیم جدید حدود ۱۴ هزار نفر را شامل می شود.

دو هفته پیش این شرکت تولید کننده خودروهای برقی از کاهش فروش خود در سه سال گذشته خبر داد.

این شرکت چندملیتی هشدار داده در سال جدید میلادی هم رشد فروش به طور قابل توجهی ضعیف تر از هدف اعلام شده خواهد بود.

اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کد خبر 6080169

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی