Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:45:04 GMT

هلال احمر همدان به مجروحان 74 حادثه امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۲۶۴

هلال احمر همدان به مجروحان 74 حادثه امداد رسانی کرد

بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 49 درصد از ماموریت های هلال احمر در نوروز امسال امداد رسانی به سانحه دیدگان تصادف رانندگی بوده است.
وی اضافه کرد: در این راستا با حضور در صحنه 36 سانحه رانندگی به 38 مصدوم خدمات امدادی ارایه کرد که 29 تن از این تعداد به مرکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: همچنین امداد رسانی به مصدومان در یک عملیات کوهستان، 22 ماموریت رفع سیل و آبگرفتگی، پنج عملیات شهری، هشت عملیات برف و کولاک و 2 مورد ریزش آوار در طرح نوروزی صورت گرفت.
کارخانه ای افزود: میزان عملیات امداد رسانی در سوانح جاده ای پنج درصد و عملیات کوهستان 75 درصد در نوروز 98 کاهش داشته اما ماموریت های سیل و آبگرفتگی 22 برابر و برف و کولاک هشت برابر رشد داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین نوروز امسال 2 هزار و 227 تن اسکان اضطراری شدند که نسبت به نوروز سال گذشته 17 برابر رشد داشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: یک هزار و 56 نفر روز در عملیات های هلال احمر شرکت داشتند همچنین 87 نوبت آمبولانس و 19 بار خودروی نجات برای انجام عملیات اعزام شدند.
کارخانه ای ادامه داد: یک هزار و 239 تن در طرح ایمنی و سلامت نوروزی امسال مشارکت کردند.
به گزارش ایرنا، 15 پایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار هلال احمر در نوروز امسال فعال شد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل طرح نوروزی کوهستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی