Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:07:05 GMT

لغو مجوز ۲ دفتر خدمات مسافرتی در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۳۳۶

لغو مجوز ۲ دفتر خدمات مسافرتی در استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا فرخی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شهرستان کرمان دارای بیشترین و شهرستان اسلام آباد و فهرج دارای کمترین تعداد دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوانی است، گفت: داشتن جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت‌های مناسب اگر چه شرط لازم برای جذب گردشگران محسوب می‌شود، اما به تنهایی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش موثری در ایجاد تصویر ذهنی مثبت در گردشگران دارند، بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته برگزاری تور‌های داخلی در استان کرمان رونق پیدا کرده است که دفاتر خدمات مسافرتی در این زمینه نقش مهمی را ایفا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۸ برگزاری تور‌های داخلی استان گردی نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشت، افزود: خوشبختانه در این ایام دفاتر خدمات مسافرتی همکاری مناسبی برای هرچه بهتر برگزار شدن تور‌های داخلی با اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان داشته اند.

انتهای پیام/ح

پلمب دفاتر غیرمجازمسافرتی در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال

علی موذن زاده رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: دوره دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی یک مقطع استاندارد و رایج این رشته است و از سال ۸۷ موافقت برگزاری این دوره اخذ و سال ۹۱ اولین آزمون دوره دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کشور برگزار شده است.   وی افزود: در شورای عالی آموزشی وزارت بهداشت برگزاری دوره فیزیوتراپی از لیساس به دکترای حرفه ای مصوب شده و مجوز برگزاری این دوره تا سه سال داده شده است.   رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور بیان کرد: امیدواریم که پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای از طریق دفترچه های کنکور سراسری انجام شود.   موذن زاده ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی  رشته فیزیوتراپی داریم. در مقطع دکترای حرفه ای نیز حدود ۸۰ فارغ التحصیل در کشور داریم.    وی تاکید کرد: شورای گسترش در حال اعطای مجوز برای برگزاری دوره دکترای حرفه ای در ۱۷ دپارتمان علمی کشور است و امیدواریم این کار زودتر به سرانجام برسد.    رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور اضافه کرد: تجهیزات توانبخشی هایتک در داخل کشور تولید می شود و این تجهیزات به کشورهای همجوار مانند ترکیه، عراق، امارات، تاجیکستان، کشورهای اروپایی و کانادا نیز صادر می شود.

وی افزود: ارائه خدمات فیزیوتراپی در بسته بیمه پایه سلامت در نظر گرفته شده است، پس تعدادی از خدمات این حوزه مانند خدمات عمومی توسط سازمان‌های بیمه گر پایه مورد پوشش قرار می‌گیرد؛ البته قسمتی از خدمات تخصصی توسط بیمه‌های تکمیلی تحت پوشش است.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: در حال حاضر در ۱۰۰ درصد مراکز فیزیوتراپی در بخش خصوصی، خیریه، دولتی، درمانگاهی و بیمارستانی خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی