Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس گفت: تصمیمات غیرانسانی و غیرقانونی دولتمردان آمریکا شرایط سختی را برای مردم ایران ایجاد کرد. دغدغه‌های معیشتی و شرایط نامناسب اقتصادی مردم بخشی از تبعات این رفتار است.

به گزارش ایسنا، سکینه الماسی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار همکاری بخش‌های مختلف کشور برای بهبود وضعیت مناطق سیل‌زده شد.

وی با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با صید غیرقانونی و صید ترال در خلیج فارس، گفت: صید ترال یکی از مصادیق ظلم به مردم استان بوشهر است که با تلاش مردم و سپاه با این ظلم برخورد شده است. انتظار دارم با توجه به تاثیری که صیدهای غیرقانونی در معیشت مردم به ویژه ساحل‌نشینان دارد این برخورد با جدیت بیشتری استمرار داشته باشد.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس، اشتغال را بزرگترین چالش استان نفت‌خیز و گازخیز بوشهر دانست و افزود: با وجودی که مجموعه تاسیسات عظیم نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی را در اختیار داریم جوانان بوشهری با معضل بزرگ «بیکاری» دست به گریبان هستند. با توجه به برنامه ششم توسعه باید برای رفع معضل بیکاری در استان تلاش شود. سفر رییس‌جمهور به استان بوشهر آثار خوبی به دنبال داشت. یکی از این دستاوردها تعیین تکلیف معضل آلودگی عسلویه در مناطق پیرامونی این شهرستان بود که امیدوارم هر چه زودتر این مصوبه ابلاغ و اجرایی شود. تامین آب شرب بهداشتی دیگر دغدغه مردم جنوب استان است. هر چند گامهایی برداشته شده است اما همچنان با این معضل روبرو هستیم و پروژه آب شیرین‌کن‌ها در چهار شهرستان جنوب استان به کندی در جریان است از وزارت نیرو می‌خواهم با تامین بودجه به این پروژه‌ها توجه ویژه‌تری داشته باشد.

الماسی از اختصاص بسته ویژه حمایتی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساختهای آموزشی، راهداری، عمرانی و ورزشی استان بوشهر توسط توسط وزارت نفت سخن گفت و افزود: بخشی از این بودجه تامین شد اما بقیه آن همچنان منتظر تامین بودجه است و مدیران استانی و وزارت نفت باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار صدور دستور ویژه رییس‌جمهور برای اجرایی شدن پروژه احداث اسکله کنگان و همچنین اجرای پروژه توسعه اسکله عسلویه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

رضا حاج منوچهری گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی هاست.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سئوالات و یا شبهه ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سئوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسئولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سئوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سئوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی ها و قابلیت های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفا با معاینه جسد می شناسند در حالیکه این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدار ها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

همایش مسئولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد