Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «اعتقاد به منجی در ادیان مختلف جهان» به دو زبان انگلیسی و فارسی در خانه طباطبایی های کاشان عروس خانه های تاریخی ایران برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، نمایشگاه «اعتقاد به منجی در ادیان مختلف جهان» در خانه طباطبایی های کاشان عروس خانه های تاریخی ایران برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ادیان و مکاتب در اعتقاد به منجی مشترکند، و معرفی امام زمان می تواند با تلنگری فطرت آن ها را بیدار کند، لذا طرح جهانی ویژه نیمه شعبان «منجی کیست» با هدف معرفی امام زمان (عج) به صورت غیرمستقیم به پیروان تمامی ادیان به ویژه توریست ها در داخل کشور و پیروان ادیان و مکاتب مختلف در خارج کشور اجرا می شود.

 

مطالب و موضوعات این نمایشگاه در سه بخش شامل شگفتی های عصر ظهور منجی، دانشمندان بزرگ جهان و نظرات آن ها راجع به منجی و کتب آسمانی و مکاتب مختلف جهان و منجی به دو زبان فارسی و انگلیسی برای مخاطبان و توریست ها ارائه شده است.

 

موضوعات این نمایشگاه همچنین به صورت خلاصه در کارت پستالی جمع آوری شده که همراه با شاخه گلی به توریست ها اهدا می‌شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان ارتش بیانیه گام دوم انقلاب سیل خوزستان روز ارتش امام زمان عج خبرگزاری رژه روز ارتش خانه طباطبایی ها نیمه شعبان توریست کاشان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟