Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه میری شهردار گتوند در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: همزمان با زادروز دکتر قیصر امین‌پور مراسم رونمایی از المان کتاب‌های این شاعر خوزستانی در گتوند برگزار می‌شود.

وی گفت: به مناسبت بزرگداشت دکتر قیصر امین‌پور، مجموعه کتاب‌های این شاعر خوزستانی ساخته و در محل مزار وی نصب شده است. المان 12 کتاب از جمله «تنفس صبح»، «آینه‌های ناگهان»، «دستور زبان عشق»، «گل‌ها همه آفتابگردانند» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ساخته و نصب شده است.

میری اعلام کرد: این مراسم با حضور وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان، رضا کیانی مشاور هنری استاندار و تعدادی دیگر از مسئولان امروز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه همزمان با زادروز این شاعر خوزستانی برگزار می‌شود.

قیصر امین‌پور دوم اردیبهشت سال 1338 در گتوند متولد شد. اولین مجموعه شعر او «در کوچه آفتاب» نام دارد که در سال 1363 منتشر شد. «تنفس صبح»، «در کوچه آفتاب»، «طوفان در پرانتز»، «مثل چشمه، مثل رود»، «آینه‌های ناگهان»، «به قول پرستو»، «گل‌ها همه آفتابگردانند» و «دستور زبان عشق» از جمله آثار این شاعر خوزستانی هستند. دکتر قیصر امین‌پور 8 آبان 1386 در بیمارستان دی درگذشت. پیکر این شاعر در زادگاهش گتوند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی شعر گتوند دوم اردیبهشت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلد از مجموعه «سمفونی رنگ، هارمونی خط» پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی رونمایی می‌شود.

این‌کتاب شامل آثار، مقالات پژوهشی، یادداشت‌هایی از هنرمندان و پژوهشگران هنر ایران و گزیده آثاری از هنرمندان دارای نوآوری و خلاقیت فردی در رشته‌ها و رویکردهای مختلف تجسمی است که گروه هنر معاصر با مدیریت اعظم السادات محمد باغبان با همکاری انتشارات مهر نوروز آن را رونمایی می‌کند.

حمید شانس، سهراب هادی، نظام‌الدین امامی‌فر، بهنام زنگی، بابک بهاری و منوچهر موغاری از اساتید سخنران این مراسم هستند.

«سمفونی رنگ هارمونی خط ۲»، دومین کتاب گروه هنر معاصر است که با هدف شناساندن قابلیت‌های هنرمندان جوان در انواع گرایش‌ها و رویکردها از سنتی تا مدرن،عرضه شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در برج آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 6087355 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چرا سعدی شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی