Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:45:03 GMT

مجموعه شعر «دلم شبیه باغه» در انتظار انتشار

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۵۴۸

مجموعه شعر «دلم شبیه باغه» در انتظار انتشار

زندی، شاعر کودک و نوجوان با اعلام این خبر، درباره این مجموعه شعر تازه به خبرنگار مهر گفت: «دلم شبیه باغه» شامل ۱۰ شعر خردسال است که در قالب‌های نیمایی و چهارپاره سروده شده و با زبان طنز و بازی تلاش می‌کند با خرسالان ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه شعر حاوی دغدغه‌های جهان خردسالی است، افزود: روایت این اشعار بیشتر در خانواده اتفاق می‌افتد و سعی شده به نوعی روایتگر دغدغه‌های بچه‌های گروه سنی ۴ تا ۶ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زندی «دلم شبیه باغه» که احتمالاً در قالب یک کتاب ۲۴ صفحه‌ای منتشر خواهد شد، در آینده‌ای نه‌چندان دور توسط انتشارات آبرنگ روانه بازار کتاب می‌شود.

کد خبر 4596922 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: مریم زندی ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس

باشگاه پرسپولیس عکس اورنوف را با لباس آبی در رسانه رسمی اش منتشر کرد

طرفداری | پرسپولیسی ها عکسی از اورونوف با لباس آبی در اینستاگرام خود منتشر کردند.

اوستون اورونوف که یکی از گزینه های نقل و انتقالات زمستانی استقلال محسوب می شد در انتقالی عجیب و ناگهانی سر از پرسپولیس در آورد. این بازیکن 22 ساله درخشش خوبی در بازی های اخیر تیم اوسمار داشت و جایگاه خاصی هم در دل هواداران پرسپولیس پیدا کرد.

اورونوف که در بازی های ملی اخیر به تیم ملی ازبکستان دعوت می شد، موفق شد به همراه این تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی 2026 دعوت شود. باشگاه پرسپولیس با توجه به این موضوع با گذاشتن تصویری از اورونوف با لباس تیم ملی ازبکستان این صعود را به او تبریک گفت.

این عکس در حالی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس قرار داده شد که تمامی پست ها و هایلایت های پرسپولیس به رنگ قرمز است و این عکس تنها تصویر آبی رنگ اینستاگرام رسمی پرسپولیس محسوب می شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۲ شخصیتی که حتی مرگشان شبیه هم بود!
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» حبس می‌مانند
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» /حرکت فقط در حالت خمیده و دست به پشت
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت»
  • عکس| ۴ طرح سامسونگ برای گلکسی S۲۵ الترا
  • حبس ابد برای مجرمان حمله تروریستی مسکو در جایی شبیه به «تابوت»
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟