Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی ملی جوانان بانوان، مرضیه فیضی، فاطمه شبان، گلنوش خسروی و زهرا غریب زاده از اصفهان را به همراه ۱۹ بازیکن دیگر برای شرکت در مسابقات مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا دعوت کرد.

دور دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال دختران آسیا از ششم اردیبهشت در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال جوانان بانوان کشورمان در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم‌های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت‌ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ۹۸ برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/م

  دعوت چهار دختر اصفهانی  به تیم ملی فوتبال جوانان بانوان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان پیشنهاداتی به من شده اما اولویتم مربیگری تیم شهر خودم است. - اخبار ورزشی -

مرضیه جعفری با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اولویت من تیم شهر خودم است و این تیم مثل بچه من است. البته به من از دو سه تیم پیشنهاد شده است، اما فعلا هنوز تیم شهرم اولویت من است.

وی درباره برنامه تمرینی شاگردانش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: قرار است با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا شرایط و برنامه‌های تیم را برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا بررسی کنیم.

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

 

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درخصوص دهمین قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: من کاری به سایر تیم‌ها ندارم فقط هر جایی که بودم دلم می خواست تمام تلاشم را بکنم تا تیم به ایده آل ترین شرایط برسد و شاگردانم هم همه تلاش خودشان را کردند. همیشه از کودکی اول بودن برام مهم بود و خدا هم در این راه کمک‌مان کرده است بچه‌ها خواستند و تمام تلاش خود را کردند.

وی به مربیگری خاص خودش اشاره و خاطرنشان کرد:  شاید شرایط مربیگری من خاص و سخت است و همیشه فوتبالیست‌ها به من می‌گویند ما حاضریم ده بازی انجام دهیم اما یک جلسه سر تمرین شما نباشیم، چون شرایط تمرین سخت است.

جعفری همچنین به اتحاد و همدلی شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی اشاره کرد و افزود: ما همیشه یک هدف داشتیم و آن هم خوشحال کردن مردم شهرمان بوده است و در این راه هم خدا خیلی به ما کمک کرده است و شاگردانم هم خیلی تلاش کرده‌اند و از جانشان گذشته اند و اتحاد و همدلی خیلی مهم بوده است. من همیشه بیرون از زمین خیلی رفیق هستم اما داخل زمین شرایط فرق دارد و شاگردانم واقعا با جان و دل برای من بازی کرده‌اند و حرف گوش کن بوده اند.

وی در ادامه به شرایط سخت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر تاکید کرد و افزود: شرایط خیلی سخت بود ما با از دست دادن ملیکا محمدی از لحاظ روحی روانی و فنی خیلی ضربه خوردیم اما همه خواستند و با هم صحبت کردیم که یک هدف داریم و آنچه اول فصل همه خواستند.

مربی خاص فوتبال بانوان درخصوص حس کسب دهمین قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: قهرمانی تیم ما در لیگ برتر دو حس خوشایند و ناخوشایند داشت حس ناخوشایندش به دلیل نبودن ملیکا محمدی بود لحظه قهرمانی نبود میلکا و دو بازیکن مصدوم تیم خیلی شرایط را برای من سخت می‌کرد از طرفی شرایط خیلی خوشایندی که ما توانسته ایم به هدف و قولی که داده بودیم برسیم و مردم شهر خوشحال شوند.

وی در پایان درخصوص دو بازیکن مصدوم تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم دیگر روند درمانی را طی می‌کنند و هنوز مشخص نیست به جام باشگاه‌های آسیا برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم