Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ثبت نام ۱۵۰ نفر در چهل ودومین دوره از مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

حجت الاسلام جعفر جنتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: ثبت نام متقاضیان از طریق سایت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quraniran.ir انجام می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تاکنون از استان 150 نفر در این مسابقات ثبت نام نموده اند، ادامه داد: ثبت نام تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شده است.

 

وی ادامه داد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

 

به گفته این مقام مسئول در شیوه‌نامه مسابقات زمان برگزاری مرحله استانی نیمه دوم خردادماه تا قبل از پایان یافتن تیرماه سال آینده اعلام شده است؛ مرحله مقدماتی مرحله کشوری ۱۵ تا ۲۵ مردادماه در شهر قم و مرحله نهایی مرحله کشوری نیز طی روزهای دهم تا بیستم مهرماه و به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از افزایش مراکز مجازی آموزش قرآن کریم خبر داد و گفت: مرکز آموزش حفظ مجازی قرآن کریم ویژه بانوان آغاز به‌کار کرده و واحد آقایان نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 

حجت الاسلام جنتی خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز برای افرادی که امکان آموزش حضوری ندارند، مورد استقبال قرار گرفته است از اینرو توسعه چنین مراکزی در دستور کار نهاد است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان خبرگزاری شبستان امام زمان عج مسجد مقدس جمکران رژه روز ارتش روز ارتش مهدویت ارتش بیانیه گام دوم انقلاب اوقاف و امور خیریه استان زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری