Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مهم‌ترین اقدامات ایمنی و ترافیکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در سال ۹۷ را تشریح کرد و گفت:درمورد ایمن سازی فیزیکی، این اداره کل در سال گذشته ۳ مدرسه در حاشیه راه‌های استان عملیات نمایان سازی و نصب تابلو‌های ایمنی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: درسال ۹۷ اجرای طرح ایمن سازی راکبین موتورسوار در سطح استان شامل: شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، صحنه، بیستون، سنقر، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور در دستور کار گرفت که با توزیع ۳۵۰ عدد کلاه ایمنی و همچنین نصب شبرنگ‌های مناسب در محور‌های مواصلاتی نسبت به آگاه سازی راکبین موتورسوار اقدام گردید.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: در بخش آموزش و فرهنگ نیز اداره ایمنی و ترافیک با محوریت ارتقاء فرهنگ ترافیکی و با همکاری ارگان‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و قرارگاه پلیس راه، جامعه هدف را شناسایی و نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی با استفاده از گروه‌های نمایشی، مربیان و توزیع کتابچه‌های آموزشی اقدام نمودیم.

وی  بیان کرد: در جهت افزایش اثربخشی اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک با برگزاری مسابقات و اهداء جوایز در ۳۵ مدرسه از مدارس واقع در حاشیه راه‌های استان انجام شد که امیدواریم در سال ۹۸ نیز این طرح را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 

اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان با اشاره به اینک  اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزاد راه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف وحادثه خیز آزاد راهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

دست نشان خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته