Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@07:50:40 GMT

جیره بندی آب در تنگستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۹۲۹

جیره بندی آب در تنگستان آغاز شد

در حالی که وضعیت بارش باران و رحمت الهی در سال گذشته و جاری در حدی بالاتر از مطلوب بوده است متاسفانه شاهد سهمیه بندی آب در یک ماه گذشته در شهر اهرم بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در حالی که وضعیت بارش باران و رحمت الهی در سال گذشته و جاری در حدی بالاتر از مطلوب بوده است متاسفانه شاهد سهمیه بندی آب در یک ماه گذشته در شهر اهرم بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانگاهی به وضعیت بارش ها در سال جاری و سیل و سیلاب هایی که در استان های مختلف کشور به وقوع پیوسته است آنچه در نگاه اول به ذهن ها خطور می کند این است که امسال وزارت نیرو در تامین آب مردم نباید با مشکلی مواجه شود و کمترین انتظار مردم این است که سهمیه بندی های آب در حدی نباشد که به مردم فشار وارد شود.

متاسفانه در یک ماه گذشته اهالی شهر اهرم از وضعیت قطع شدن آب و سهمیه بندی های بی برنامه در برخی محله ها به شدت معترض هستند به طوری که عده ای از مردم این شهر از نبود آب در بیشتر از ۵ روز متوالی شکایت داشته اند.

اگر به نگاه کارشناسان شاید ما هنوز با بحران آب مواجه باشیم ولی آنچه به نظر می رسد این است که سهمیه بندی آب نباید آنگونه باشد که به زندگی مردم فشار وارد کند البته آنچه مهم است اینکه برخی اوقات با مدیریت صحیح این مشکلات بطور حتم مرتفع خواهدشد.

امیدواریم مسئولین امر صدای تنگستان نما که برخواسته از صدای مردم است را بشنوند و در حل این معضل و مشکل قدمی هرچند کوچک برداشته و سایر اقدامات خود در این حوزه را اطلاع رسانی کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد

طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم‌بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

به گزارش ایسنا، نرگس باقری زمردی مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به گمرک سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ به مناطق آزاد تجاری-صنعتی را اعلام کرده است.

بر اساس این نامه مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

لازم به ذکر است ثبت آماری برای واردات این اقلام الزامی بوده و با توجه به تغییرات تعرفه‌های جداول کتاب مقررات صادرات و واردات فهرست و سهمیه نهایی حداکثر تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوت پایان ابهام، آغاز رشد بورس؟
  • آغاز اردیبهشت با هوای «قابل قبول»
  • آغاز طوفانی دختران پاروزن برای کسب سهمیه المپیک
  • راهپیمایی مردم شهر اهرم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی