Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:00:59 GMT

صعود با ذوبِ الوصل قطعی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۹۵۰

صعود با ذوبِ الوصل قطعی می‌شود

رقابت‌های هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ فردا -سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه- به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الوصل امارات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران که در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته و بخش زیادی از راه صعود را طی کرده است، باید در هفته نخست از دور برگشت این رقابت‌ها فردا (سه‌شنبه) آماده برگزاری بازی برگشت مقابل تیم الوصل امارات شود؛ دیداری که اگر با پیروزی ذوب‌آهن همراه شود، صعود این تیم از مرحله گروهی قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته چهارم بازی‌های گروه A رقابت لیگ قهرمانان آسیا (دور برگشت) با دیدار الوصل امارات و ذوب آهن ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فولادشهر آغاز می‌شود. این دیدار را کو هیونگ جین، داور کره‌ای سوت می‌زند. کمک‌های داور کره ای در این بازی "یو کوانگ یئون" و "پارک سانگ جون" هستند و "چای سانگ هیوپ" به عنوان داور چهارم، "سرینویسان سورشا" از هند به عنوان ناظر بازی و "سابرامانیان مانیکام" از مالزی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.

ذوب آهن و الوصل ۱۹ فروردین ماه در ورزشگاه زعبیل عراق در چارچوب مسابقات دور رفت به مصاف هم رفتند؛ در حالی که الوصل با گل دقیقه ۱۴ کایو از رقیب ایرانی پیشی گرفت ولی دو دقیقه بعد اوساگونا با پاس گل حمید ملکی بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز امیرارسلان مطهری و حمید بوحمدان برای ذوب، گل به ثمر رساندند تا در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به اتمام برسد.

ذوب آهن ایران با هفت امتیاز در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان قراردارد و الوصل امارات با سه امتیاز تیم سوم این جدول است؛ الوصل امارات در پنج دیدار آخری که انجام داده است یک برد، سه باخت و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است. ذوب آهن ایران در پنج دیدار اخیرش سه برد و دو تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است تا با یک روحیه کاملا مطلوب به مصاف الوصل برود.

لیما و کایو دو بازیکن مطرح تیم الوصل هستند؛ کایو در دیدار رفت این دو تیم در همان دقایق ابتدایی موفق شد دروازه سبزقامتان ذوب آهن ایران را باز کند، در مقابل امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگونا نیز از بازیکنان برجسته و موفق ذوب آهن هستند.

شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار برای گرفتن نتیجه و حتمی کردن صعودشان، باید از کوچک‌ترین فرصت‌های به وجود آمده، نهایت بهره را ببرند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الوصل امارات تیم فوتبال ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار برابر کویت گفت: ۲ بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی بود. در این مسابقات پله به پله جلو می‌رویم. کویت تیم قابل احترامی است و ما از گروه صعود کرده ایم و باید مراقب بازیکنانمان برای مرحله بعد باشیم. قطع به یقین تلاش می‌کنیم در این بازی برنده شویم و سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم.

وی ادامه داد اینکه کویت تا کنون شکست نخورده است برای ما مهم نیست و ما کار خودمان را می‌کنیم و ایده‌های ذهن خودمان را در زمین پیاده می‌کنیم.

تیم ملی ایران با ۶ امتیاز صدر نشین گروه است و از ساعت ۱۷:۳۰ در سومین دیدار به مصاف کویت خواهد رفت تا برای کسب صدرنشینی رقابت کند.

کد خبر 6085740

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!