Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:52:00 GMT

ستاره منچسترسیتی: مطمئنم یونایتد را شکست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۱۹۶۹

ستاره منچسترسیتی: مطمئنم یونایتد را شکست می‌دهیم

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی می‌گوید اطمینان دارد که شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در اولدترافورد، منچستریونایتد را شکست داده و گام مهمی برای قهرمانی برخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی درحالیکه چهار بازی تا پایان فصل لیگ برتر فاصله دارد برای اینکه از قهرمانی‌اش مطمئن باشد باید هر چهار بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در زمین حریف بزرگ همشهری‌شان، منچستریونایتد به مصاف این تیم می‌روند تا مهم‌ترین بازی خود در هفته‌های پایانی را انجام داده و سرنوشت‌شان را در دست خودشان نگه دارند.

 

 

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی که روز شنبه در استادیوم اتحاد تنها گل و گل پیروزی‌بخش سیتی را مقابل تاتنهام به ثمر رساند تا سیتی به صدر جدول بازگردد می‌گوید اطمینان دارد تیمش یونایتد را شکست خواهد داد و شانس اول قهرمانی خواهد ماند. البته دیروز با پیروزی لیورپول مقابل کاردیف، سیتی موقتا در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا همه چیز به بازی چهارشنبه مقابل یونایتد بستگی پیدا کند.

 

فودن در این باره گفت:" خیلی خوشحالم که روز شنبه باعث پیروزی تیمم شدم. با اوضاعی که امروز می‌بینیم بعید می‌دانم لیورپول امتیازی از دست بدهد. در نتیجه ما باید همه بازی‌هایمان را برنده شویم تا قهرمانی را بدست بیاوریم".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" بازی مقابل منچستریونایتد بازی خیلی سختی است. ولی من می‌دانم که ما می‌توانیم از پس این بازی برآییم. اگر دربی منچستر را ببریم یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شویم. باید ببینیم آن روز چه پیش می‌آید ولی من کاملاً مطمئنم که موفق خواهیم شد".

 

منچستر سیتی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم