Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار جزیره خارگ گفت: یکی از مشکلات اهالی خارگ که سابقه دیرینه دارد موضوع تردد دریایی است که امیدوار هستیم با همکاری مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این موانع رفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی خارگ به منظور هم افزایی و بررسی جوانب فراهم ساختن بستر توسعه بیش از پیش جزیره خارگ مشکلات و دغدغه های مردمی را مطرح و در خصوص رفع آن پیشنهاداتی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد پایانه مسافربری جزیره خارگ یکی از مطالبات مردمی است

 عبدالحمید صفایی شهردار خارگ گفت: بسیار خوب است که تعامل مناسبی فی مابین مجموعه شهرداری خارگ و پایانه نفتی ایران وجود دارد که این تعامل بر مبنای توسعه و ارتقا خدمات در حوزه شهری در حال برنامه ریزی برای سال جاری می باشد.

مدیریت ارشد شهری خارگ اظهار کرد: شهرداری خارگ امادگی دارد بعنوان بازوی اجرایی و عملیاتی در کنار پایانه های نفتی ایران برای انجام فعالیت ها و پروژهای عمرانی اقدامات اجرایی لازم را انجام دهد.

شهردار خارگ اظهار کرد: یکی از مشکلات اهالی خارگ که سابقه دیرینه دارد موضوع  تردد دریایی است که امیدوار هستیم با همکاری مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این موانع رفع شود و شهرداری خارگ در این زمینه امادگی کامل دارد تا با راه اندازی سازمان حمل و نقل دریایی یکی از خواسته های به حق اهالی شریف خارگ  را مرتفع کند.

صفایی با اشاره به اقدامات و برنامه های عمرانی این شهرداری در سال ٩٨ خاطر نشان کرد: سه پروژه مهم و زیر ساختی در حوزه پشتیبانی ارزاق با عنوان انبار اذوقه در حوزه نشاط اجتماعی پارک بزرگ گردشگری خارگ و در حوزه ایمنی شهر پروژه اتش نشانی خارگ بعد از ۵۰سال اجرایی خواهد شد.

شهردار خارگ عنوان کرد: این شهرداری امادگی کامل همکاری با مجموعه نفت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی و فضای سبز را دارد.

جزیره خارگ همچنان در انتظار اتصال به گاز شهری است

بخشی رئیس شورای شهر خارگ گفت: تردد دریایی یکی مشکلات اصلی جزیره خارگ است که امیدواریم با تدبیر شرکت پایانه های نفتی ایران این مشکل که پیشینه ای دیرنه دارد حل شود.

وی افزود: استقرار آبفا در جزیره خارگ یکی از خواسته های به حق اهالی شریف جزیره خارگ است که تاکنون مکاتبات فراوانی در این زمینه انجام شده است و الحق و النصاف خدمات وزارت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه آب رسانی شایسته و قابل تقدیر است.

بخشی تصریح کرد: گازرسانی به منطقه شهری آینده نگری برای محدوده شهری جزیره است که امیدواریم بخش شهری این جزیره به گاز متصل شود و زیر ساخت های خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

شرکت پایانه های نفتی ماموریت گرا وزارت نفت است

دکتر اسد روز مدیرعامل پایانه های نفتی گفت: در کنار تلاش‌های مجدانه‌ای که برای دستیابی وزارت نفت به اهداف مورد نظر در حوزه های عملیاتی و فنی در پایانه های نفتی ایران دارد، نگاهی ویژه به توسعه محیط پیرامونی و افزایش تعاملات اجتماعی دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بارها شاهد تدوین و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در محیط پیرامونی در پایانه های نفتی ایران الخصوص پایانه نفتی خارگ بوده‌ایم و اقدامات خوبی در حوزه مدیریت شهری جزیره خارگ صورت گرفته است که امیدواریم این خدمات و آینده نگری تداوم داشته باشد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران یک شرکت ماموریت گرا و در راستای اهداف وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در پایانه های نفتی ایران در حال فعالیت است، ولی با این حال از مسئولیت های اجتماعی خود غافل نبوده و اقدامات بسیار فراوانی در حوزه های زیر ساختی برای رفاه اهالی شریف جزیره خارگ به سرانجام رسانده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار حادثه دیده تصادف با علائم شکستگی متعدد و خون ریزی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران و بخشدار ویژه خارگ یک فروند بالگرد عملیات توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۵و ۲ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6080215

دیگر خبرها

  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • (تصاویر) جزیره صدف دریایی
  • چطور اقامت خود را در کیش خاطره انگیز کنید؟
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد