Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فرانسه در خبری به نقل از پلیس سریلانکا، از خنثی شدن یک بمب دست ساز در نزدیکی فرودگاه کلمبو، پایتخت این کشور خبر داد.به گزارش بلاغ،خبرگزاری فرانسه در خبری به نقل از پلیس سریلانکا، از خنثی شدن یک بمب دست ساز در نزدیکی فرودگاه کلمبو، پایتخت این کشور خبر داد.

این در حالی است که چندین انفجار دو کلیسا و دو هتل را در کلمبو، پایتخت این کشور امروز و در خلال عید پاک هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار منتشره، آمار کشته‌شدگان حملات تروریستی سریلانکا به ۲۰۰ نفر افزایش یافته و بیش از ۴۰۰ نفر نیز در این حوادث مجروح شده‌اند. دولت دسترسی به شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی را مسدود و تا اطلاع ثانوی قانون منع آمدوشد برقرار کرد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است. شبکه تی آر تی ترکیه گزارش داد پلیس سریلانکا اعلام کرد در مجموع شش انفجار هتل‌ها و کلیسا‌های این کشور را لرزانده است. هفته گذشته رئیس پلیس سریلانکا با استناد به اطلاعات دریافتی از یک سرویس امنیتی خارجی گفته بود گروهی افراط‌گرا قصد دارد کلیسا‌ها را هدف قرار دهد.

چند ساعت پس از وقوع این حملات، پلیس سریلانکا از وقوع دو انفجار دیگر در حومه شهر «کلمبو» خبر داد. به گفته منابع آگاه، در میان کشته‌ها اتباعی از آمریکا، انگلیس و هلند هم حضور دارند.

وزیر دفاع سریلانکا انفجار‌های امروز در چند شهر این کشور را «تروریستی» توصیف کرد. به گفته مقامات محلی، در انفجار هشتم، دستکم سه نیروی پلیس کشته شده‌اند.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت

­

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: برای بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شده است.

حمید برادران افزود: در مرحله اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی - ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی برای نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، ثابت کردن و گرفتن لرزش کنترل کننده به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: کنترل کننده‌های هوشمند چراغ راهنمایی در بیش از ۵۲۰ تقاطع نصب شده است که به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در این سال‌ها از قافلۀ تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • حملات داس رکورد جدید زدند
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری